ei puhettakaan että häpypepussa sais lupaa ostaa tanskalaista
ei puhettakaan että häpypepussa sais lupaa ostaa tanskalaista
Sormissa eniten,ranteessa jonkin verran,kipua hieman myös käsivarressa. Enemmän käytän vasenta kättä,toki tänään kannoin ostoksia molemmissa käsissä.Onko kipu ranteessa? Joku tuki voisi auttaa varsinkin, jos töissä joudut käyttämään oikeaa kättä ja tekemään samanlaista liikettä uudestaan ja uudestaan
Kiitos muru*antaa lämpösen halin*
Vaimolla on aina oikea ranne kipeenä työvuorojen päätteeksi. Hän on samalla alalla kuin sinä.Sormissa eniten,ranteessa jonkin verran,kipua hieman myös käsivarressa. Enemmän käytän vasenta kättä,toki tänään kannoin ostoksia molemmissa käsissä.
Voi olla syynä nivelrikko tai ja hermopinne. Tukea pitäisi kyllä harkita.
Raskasta hommaa,varsinkin jos on jotain vikaa käsissä. Onneksi pääsen torstaina hermoratatutkimukseen ja sitten ootellaan lääkärin soittoa ja jos tarvetta lähetettä käsikirurgilleVaimolla on aina oikea ranne kipeenä työvuorojen päätteeksi. Hän on samalla alalla kuin sinä.
jos sen teet niin käy kuin KälviälläMäkin voisin ostaa tanskalaisen ihan läpällä
ei kai kaitsu ole semmosella alalla missä ranteet kipeytyy?Vaimolla on aina oikea ranne kipeenä työvuorojen päätteeksi. Hän on samalla alalla kuin sinä.
No en mä sitä sun lempialaa meinannut tällä kertaaei kai kaitsu ole semmosella alalla missä ranteet kipeytyy?
mää oon käsittäny että kaitsu kävis duunissa jossakin askartelukerhossaNo en mä sitä sun lempialaa meinannut tällä kertaa
Itseasiassa oon lähihoitaja mutta nyt oon ollut kuntouttavassa työtoiminnassa kipujen takia kehitysvammaisten palvelukodissa avustavissa tehtävissä. Todennäköisesti kuntoutusta tulossa ja ehkä alanvaihto ymsmää oon käsittäny että kaitsu kävis duunissa jossakin askartelukerhossa
voin toki olla aivan väärässä
olinko siis oikeassa vai väärässä?Itseasiassa oon lähihoitaja mutta nyt oon ollut kuntouttavassa työtoiminnassa kipujen takia kehitysvammaisten palvelukodissa avustavissa tehtävissä. Todennäköisesti kuntoutusta tulossa ja ehkä alanvaihto yms
Miten siellä Kälviällä sitte oikein kävi, kerroppas?*istahtaa muitten kanssa ruutiksen jalkojen juureen kuuntelemaan jouluista Kälviä tarinaa*jos sen teet niin käy kuin Kälviällä
Sekä ettäolinko siis oikeassa vai väärässä?
no Kälviän juttuhan kuuluu seuraavalla lailla:Miten siellä Kälviällä sitte oikein kävi, kerroppas?*istahtaa muitten kanssa ruutiksen jalkojen juureen kuuntelemaan jouluista Kälviä tarinaa*
no Kälviän juttuhan kuuluu seuraavalla lailla:
Kälviän naapurikunnassa muuan tyttö otti pojan saatille latotanssien jälkeen. Kun saavuttiin tytön kotio niin poika vonkas päästä tytön viereen aittaan yöksi. Kun tyttö ei luvannut niin poika uhkas että sitte voipi käyä niinku Kälviällä.
Tyttö kysymään että no miten siellä Kälviällä sitte kävi johon poika että jäin sielläkin ilman.
Parempi pysyä pois Kälviältäno Kälviän juttuhan kuuluu seuraavalla lailla:
Kälviän naapurikunnassa muuan tyttö otti pojan saatille latotanssien jälkeen. Kun saavuttiin tytön kotio niin poika vonkas päästä tytön viereen aittaan yöksi. Kun tyttö ei luvannut niin poika uhkas että sitte voipi käyä niinku Kälviällä.
Tyttö kysymään että no miten siellä Kälviällä sitte kävi johon poika että jäin sielläkin ilman.
Mää just tulin takaisin, mutta ei musta paljon iloa ole. Pian täytyy mennä tutimaanMää vietin pitkän tovin luurissa höpisten ihanan ystävän kanssa jolla kisu huolia
...ja sillä välin te kaikki otitte ja menitte
Nii ja mikäs kisua vaivaa?Mää vietin pitkän tovin luurissa höpisten ihanan ystävän kanssa jolla kisu huolia
...ja sillä välin te kaikki otitte ja menitte