Täälläkin.Onpas vetämätön olo.
Ja kuopus on saanut jonkun flunssantapaisen.
Täälläkin.Onpas vetämätön olo.
Otahan kupillinenOnpas vetämätön olo.
Rapula ja/tai sitten olet nssinut itseltäsi kaikki mehut poisOnpas vetämätön olo.
Mulla tämä on henkistä puolta.Täälläkin.
Ja kuopus on saanut jonkun flunssantapaisen.
Ei ole kumpaakaan.Rapula ja/tai sitten olet nssinut itseltäsi kaikki mehut pois
Mökiltä tullessa oli aurinkoa matkan varrella. Sitten oli taas synkkää.Mie oon taas ollut tavallista pirteämpi kun on aurinkokin näyttäytynyt jopa kahtena päivänä peräkkäin. Kyllä on kelvannut ulkoilla .
Ja *halaus* sinulle!Mulla tämä on henkistä puolta.
Jaksuja ja pikaista paranemista sinne.
Huomenna onneksi tiedossa upea päivä. Jospa mielikin vähän piristyisi .Mökiltä tullessa oli aurinkoa matkan varrella. Sitten oli taas synkkää.
On ainakin luvattu aurinkoa.Huomenna onneksi tiedossa upea päivä. Jospa mielikin vähän piristyisi .
Mulla myös, en saa oikein mitään aikaseks ja kaikki pitää tehdä vähän niinkun väkisinOnpas vetämätön olo.
Jospa huomenna on parempi fiilis.Mulla myös, en saa oikein mitään aikaseks ja kaikki pitää tehdä vähän niinkun väkisin
toivotaan niinJospa huomenna on parempi fiilis.
Haukutaan mustia vakkareitaMitäs sitten touhuttaisiin
Juodaan luumumehua.Mitäs sitten touhuttaisiin
Synnytyksen jälkeen maistui aina luumumehuItse tehtyä luumumehua.
Ainakin masu alkaisi touhuamaan .Juodaan luumumehua.
Niin oli. Olo oli kuin peräsuoli olisi ollut ulkona.Synnytyksen jälkeen maistui aina luumumehu
Oli aika ummetukset ja paikat kipeenä sillon
Synnytyksen jälkeen maistui aina luumumehu
Oli aika ummetukset ja paikat kipeenä sillon
Mulle on jäänyt traumat isoäidin luumukiisselistä...Niin oli. Olo oli kuin peräsuoli olisi ollut ulkona.
Tämä mehu ei maistu samalle kuin se luumumehu.
Niin tuntui ja asiaa ei auttanut se, että hoitajat hoputtivat menemään vessaan...vaikka ymmärsin syyn hyvin, mutta siltiNiin oli. Olo oli kuin peräsuoli olisi ollut ulkona.
Tämä mehu ei maistu samalle kuin se luumumehu.
Mua ei hoputettu.Niin tuntui ja asiaa ei auttanut se, että hoitajat hoputtivat menemään vessaan...vaikka ymmärsin syyn hyvin, mutta silti
Me katottiin toi opistolla joskus matematiikan tunneilla.Täältä töllöstä taitaa tulla kerrankin elokuva mikä saattaisi olla ihan katsottava, eikä ole esitetty vielä 58 kertaan . Hidden figures elokuvaa siis tarkoitan.