Niin ja on mulle jäänyt traumat synnytyksestäkin...Niin tuntui ja asiaa ei auttanut se, että hoitajat hoputtivat menemään vessaan...vaikka ymmärsin syyn hyvin, mutta silti
Ja oli se napanuora sitkeetä letkua leikata
Niin ja on mulle jäänyt traumat synnytyksestäkin...Niin tuntui ja asiaa ei auttanut se, että hoitajat hoputtivat menemään vessaan...vaikka ymmärsin syyn hyvin, mutta silti
Eilen luin synnytyskertomuksia ja yhessä oli sellanen isä, joka pyörtyi ja makas lattialla synnytyksen aikana...ettei se vaan ollut susta tehty juttu?Niin ja on mulle jäänyt traumat synnytyksestäkin...
Ja oli se napanuora sitkeetä letkua leikata
No ei sentään, mutta oli kauhea ressi että kaikki menisi hyvin. No menihän se onneksiEilen luin synnytyskertomuksia ja yhessä oli sellanen isä, joka pyörtyi ja makas lattialla synnytyksen aikana...ettei se vaan ollut susta tehty juttu?
Pääasia että oli hauskaaIltaa
Voi ristus mikä kohmelo ollut tänään Kotiin tulin aamulla viiden aikaan, 4kertaa tuli oksut aamupäivällä ja sängystä pystyin kunnolla nouseen vasta kolmen aikoihin Mutta kiva ilta oli
Tuli tanssittua ja juotua niin että pärjää taas seuraavat seitsemän vuotta
Kohmelo helpottaa ehkä jo heti tiistaina .Iltaa
Voi ristus mikä kohmelo ollut tänään Kotiin tulin aamulla viiden aikaan, 4kertaa tuli oksut aamupäivällä ja sängystä pystyin kunnolla nouseen vasta kolmen aikoihin Mutta kiva ilta oli
Toivottavasti Vanhenemisen huonoja puolia on kun tulee rapula ja sitten se vielä kestää pitkään. Ihme oli että mä pystyin juomaan ihan helkkaristi, mulla on ollut pitkään niin ettei tarvi paljoakaan kun tulee huono olo tai vatsa kipeäksi...Kohmelo helpottaa ehkä jo heti tiistaina .
Pääasia, että oli mukavaa .Toivottavasti Vanhenemisen huonoja puolia on kun tulee rapula ja sitten se vielä kestää pitkään. Ihme oli että mä pystyin juomaan ihan helkkaristi, mulla on ollut pitkään niin ettei tarvi paljoakaan kun tulee huono olo tai vatsa kipeäksi...
Et ole ainoa. Monelle tulee rapula ja rahapula seuraavana päivänäToivottavasti Vanhenemisen huonoja puolia on kun tulee rapula ja sitten se vielä kestää pitkään. Ihme oli että mä pystyin juomaan ihan helkkaristi, mulla on ollut pitkään niin ettei tarvi paljoakaan kun tulee huono olo tai vatsa kipeäksi...
Mulle ei tuu oikeestaan ikinä krapula, väsyneempi vaan olen seuraavana päivänäToivottavasti Vanhenemisen huonoja puolia on kun tulee rapula ja sitten se vielä kestää pitkään. Ihme oli että mä pystyin juomaan ihan helkkaristi, mulla on ollut pitkään niin ettei tarvi paljoakaan kun tulee huono olo tai vatsa kipeäksi...
oot allerginen punkun rikkihapolle?Mulle ei tuu oikeestaan ikinä krapula, väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä
Sitten voi olla pää vähän kipeenä, jos juon punkkua ja siideriä saman illan aikana..tai punkkua ja kuoharia.
Ei, koska ei mulle tule päänsärkyä jos olen ottanut vaan punkkua...emmä tiiä johtuuko se sitten siitä, että juo kuplivaa..siis se, että sitte seuraavana aamuna sattuu vähän joka hiukseen erikseen?oot allerginen punkun rikkihapolle?
Väsynyt + pipipää = krapulaMulle ei tuu oikeestaan ikinä krapula, väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä
Sitten voi olla pää vähän kipeenä, jos juon punkkua ja siideriä saman illan aikana..tai punkkua ja kuoharia.
Luin ensiks että Väsynyt + pippelipää = krapulaVäsynyt + pipipää = krapula
Sitten olisi jo aikamoinen krapula...Luin ensiks että Väsynyt + pippelipää = krapula
Jos mä oisin ite maksanu niin varmaan oisin juonutkin vaan jotain 6 maksimissaan. Nyt meillä oli piikki auki koko ilta Sillä seurauksella ettei kahden käden sormet riitä laskeen juotuja siidereitä, siihen lisäks 5 shottia, lasi punkkua, ja ainakin yks valkovenäläinen. Hämärä muistikuva myös tequilastaEt ole ainoa. Monelle tulee rapula ja rahapula seuraavana päivänä
Mää oisin ollu kanttu vei tolla määrälläJos mä oisin ite maksanu niin varmaan oisin juonutkin vaan jotain 6 maksimissaan. Nyt meillä oli piikki auki koko ilta Sillä seurauksella ettei kahden käden sormet riitä laskeen juotuja siidereitä, siihen lisäks 5 shottia, lasi punkkua, ja ainakin yks valkovenäläinen. Hämärä muistikuva myös tequilasta
LasuIltaa
Niin minäkin koska olen nössöMää oisin ollu kanttu vei tolla määrällä
11 tunnin aikana ehtii paljon Join mä muutaman vedenkin välissäMää oisin ollu kanttu vei tolla määrällä
Ollaan molemmatNiin minäkin koska olen nössö