Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa:)
Voi ristus mikä kohmelo ollut tänään:unsure: Kotiin tulin aamulla viiden aikaan, 4kertaa tuli oksut aamupäivällä ja sängystä pystyin kunnolla nouseen vasta kolmen aikoihin:oops: Mutta kiva ilta oli:D
Tuli tanssittua ja juotua niin että pärjää taas seuraavat seitsemän vuotta:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Toivottavasti:D Vanhenemisen huonoja puolia on kun tulee rapula ja sitten se vielä kestää pitkään. Ihme oli että mä pystyin juomaan ihan helkkaristi, mulla on ollut pitkään niin ettei tarvi paljoakaan kun tulee huono olo tai vatsa kipeäksi...
Mulle ei tuu oikeestaan ikinä krapula, väsyneempi vaan olen seuraavana päivänäo_O
Sitten voi olla pää vähän kipeenä, jos juon punkkua ja siideriä saman illan aikana..tai punkkua ja kuoharia.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Et ole ainoa. Monelle tulee rapula ja rahapula seuraavana päivänä :D
Jos mä oisin ite maksanu niin varmaan oisin juonutkin vaan jotain 6 maksimissaan. Nyt meillä oli piikki auki koko ilta:D Sillä seurauksella ettei kahden käden sormet riitä laskeen juotuja siidereitä, siihen lisäks 5 shottia, lasi punkkua, ja ainakin yks valkovenäläinen. Hämärä muistikuva myös tequilasta:whistle:

Jos mä oisin ite maksanu niin varmaan oisin juonutkin vaan jotain 6 maksimissaan. Nyt meillä oli piikki auki koko ilta:D Sillä seurauksella ettei kahden käden sormet riitä laskeen juotuja siidereitä, siihen lisäks 5 shottia, lasi punkkua, ja ainakin yks valkovenäläinen. Hämärä muistikuva myös tequilasta:whistle:
Mää oisin ollu kanttu vei tolla määrällä:D

Yhteistyössä