Neliveto on näppärä. Muut sudittaa ja itse lähtee kuin ohjus.ei näin talvella ole teholle mitään käyttöä kun aina alkaa sutia ku painaa pedaalin lattiaan
No niin, että sillä lailla sitten niinTäällä pyryttelee plllusta ilotöhkäää
Paketoit meille lahjoja?Nyt alan touhottamaan joulujuttuja!!!
Ihanaa iltaa kaikille!
Sellasta haipakkaa veettiin rs 4:n kanssa kilpaa että ihan liian nopiaan meni matka! Pääasia että sekin sai sakot (kortti kuivuu) ja ne jäi jäläkeen!ei näin talvella ole teholle mitään käyttöä kun aina alkaa sutia ku painaa pedaalin lattiaan
Joulukuusi valmis mutta muita koristeita vielä laittelen!Paketoit meille lahjoja?
Ei täällä sada lunta. Pllu niin kuiva niin sieltä rapisee.Ihana kuulla että oot riemuissasi! Lumen sataminen pisti iloliemet uikkariin?
Mä haluisin myös kuusen, mutta voin kuvitella miten se räjähtää joka kerta kun kissa pääsee kosketus etäisyydelle siihenJoulukuusi valmis mutta muita koristeita vielä laittelen!
Lahjoja en vielä paketoi, eikä niitä ole montaa.
Noooh noooohNo niin, että sillä lailla sitten niin
No älä ota ressiä. Mulle riittää yksi lahja kuha se on mahtava!Joulukuusi valmis mutta muita koristeita vielä laittelen!
Mussa asuu vielä sellanen sisäinen lapsi, joka tykkää availla aattona paketteja...lasten ollessa pieniä saatoin innoissani availla heijjänkin paketteja, toki vain sen takia että halusin auttaa...enhän minä niitä muuten...No älä ota ressiä. Mulle riittää yksi lahja kuha se on mahtava!
niin olis mutta en raskinu laittaaNeliveto on näppärä. Muut sudittaa ja itse lähtee kuin ohjus.
Tosin nykyinen romu on etuveto ja sudittelen itse...
tuossa on jo vähän vetomiesten meininkiä, kuka vaan uskaltaa kaahata sulalla asvlatilla mutta vetomies myös räntäpaskaloskassaSellasta haipakkaa veettiin rs 4:n kanssa kilpaa että ihan liian nopiaan meni matka! Pääasia että sekin sai sakot (kortti kuivuu) ja ne jäi jäläkeen!
. Mie vielä yritän pysyä nahoissani, mutta olen antanut itselleni luvan päästää mopon käsistä ensi viikonloppuna . Silloin saa kuusi tulla tupahan.Joulukuusi valmis mutta muita koristeita vielä laittelen!