Juu sitä ne neuvolassa sanoi kanssa, että vaavi on vielä niin pieni että pääsee pyörimään helposti ja potkimaan juurikin vaikka sinne selkään päin mitä ei sitten itse tunne. Ihana neuvola-täti soittikin sitten eilen vielä ja varmisteli onko liikkeitä alkanut tuntumaan. Eilen olikin sitten taas se hiljaisempi päivä, etten ollut rekisteröinyt juurikaan mitään liikkeitä ja tästä sanoinkin (toki muina päivinä oli tuntunut kevyttä mylläystä), niin hän kehotti vielä soittamaan synnytyspolille ja varmistamaan sieltä kätilön mielipidettä. Soitin sitten samoin tein kun näin ohjeisti (tiesin kyllä että varmasti vauvalla on kaikki oikein hyvin), niin kätilöltä tuli samat mietteet kuin neuvolastakin eli koko on vielä vauvalla niin pieni, ettei näillä viikoilla kaikkea tunne. Toki sanoi että jos ei ole vielä illallakaan tuntunut, niin tulisi soittaa uudestaan ja mennä mahdollisesti käymään.
Ihana huomata, että tämä asia otetaan näin vakavasti huomioon eikä sivuteta.
@Muhkupallero tänne tulossa samat rattaat! Ostettiin ne jo lokakuussa, mutta ei olla vielä haettu liikkeestä kun ei ole niin mahdottomasti tuota säilytystilaa kotona. Yritän malttaa mieleni, että hakisin ne joulukuussa kotia.
Nimiä ei olla täällä vielä mietitty yhdessä ollenkaan. Itse olen joitakin pyöritellyt mielessä, mutta jotenkin pojan nimen keksiminen on itselle todella hankalaa. Meidän kaveri- ja sukulaispiirissä on syntynyt viimeisen 4 vuoden aikana 6 poikaa, joiden nimiksi on tullut omat suosikkinimet, joten tuntuu ettei enää olisi mitään vaihtoehtoja jälellä
Ihana huomata, että tämä asia otetaan näin vakavasti huomioon eikä sivuteta.
@Muhkupallero tänne tulossa samat rattaat! Ostettiin ne jo lokakuussa, mutta ei olla vielä haettu liikkeestä kun ei ole niin mahdottomasti tuota säilytystilaa kotona. Yritän malttaa mieleni, että hakisin ne joulukuussa kotia.
Nimiä ei olla täällä vielä mietitty yhdessä ollenkaan. Itse olen joitakin pyöritellyt mielessä, mutta jotenkin pojan nimen keksiminen on itselle todella hankalaa. Meidän kaveri- ja sukulaispiirissä on syntynyt viimeisen 4 vuoden aikana 6 poikaa, joiden nimiksi on tullut omat suosikkinimet, joten tuntuu ettei enää olisi mitään vaihtoehtoja jälellä