Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.:love:

Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!:X3:
Ihanan näköistä!!!!:love::X3::X3::X3:

Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!!:X3: Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!:LOL::X3:
 
Mun mielestä Ryvita tekee hyvät näkkärit!
Niissä on kaikemmaan jyviä messissä!:love: Auringonkukansiemen Ryvita oli extrahuva!:p
 
vierailija
Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.:love:

Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!:X3:
Ihanan näköistä!!!!:love::X3::X3::X3:

Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!!:X3: Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!:LOL::X3:
:whistle:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000006321554.html


Kynttilän polton aiheuttamista terveyshaitoista on puhuttu viime vuosina ahkerasti. Kynttilät voivat aiheuttaa oireita herkillä ihmisillä, kuten pienillä lapsilla sekä astmaa tai keuhkosairauksia sairastavilla
Jos kotona on alle 5-vuotiaita lapsia, kynttilöitä ei pitäisi polttaa ollenkaan, Puolanne sanoo. Syynä ovat kynttilöistä irtoavat ultrapienet hiukkaset, jotka tunkeutuvat keuhkoihin ja verenkiertoon, ja sitä mukaan joka puolelle kehoa.

Hengityssairailla kynttilöiden polttaminen voi aiheuttaa ylähengitystieoireita. Astmaa sairastava voi puolestaan saada tunnelmanluojasta hengenahdistusta.
 
Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.:love:

Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!:X3:
Ihanan näköistä!!!!:love::X3::X3::X3:

Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!!:X3: Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!:LOL::X3:
Mun ois jo tehny mieli laittaa jouluverhot ja liinat mutta kun meillä on vielä muuton jäljiltä kaikki hyrskyn myrskyn niin pakko malttaa olla:D Onneks pikkuhiljaa ollaan kyllä jo voiton puolella:) Torstaina käydään ostaan ledkynttilöitä niin saa niitä viritellä sitten joka nurkkaan ja pöytäpinnoille:LOL:
Eikä niin haittaa vaikka hatarapäänä ne unohtaa:D Olkkarissa sit voi poltella aitoja kun on koko ajan valvonnan alla:)
 
vierailija
Mun ois jo tehny mieli laittaa jouluverhot ja liinat mutta kun meillä on vielä muuton jäljiltä kaikki hyrskyn myrskyn niin pakko malttaa olla:D Onneks pikkuhiljaa ollaan kyllä jo voiton puolella:) Torstaina käydään ostaan ledkynttilöitä niin saa niitä viritellä sitten joka nurkkaan ja pöytäpinnoille:LOL:
Eikä niin haittaa vaikka hatarapäänä ne unohtaa:D Olkkarissa sit voi poltella aitoja kun on koko ajan valvonnan alla:)
Sinulla on pieniä lapsia, olisit vastuullisempi. Kynttilöiden pienhiukkaset ovat vaarallisia lapsille.
 
Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.:love:

Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!:X3:
Ihanan näköistä!!!!:love::X3::X3::X3:

Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!!:X3: Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!:LOL::X3:
Kaikilla on kohta joulutunnelmat laitettuna ja mulla vaan paikat sotkussa kun en oo ehtiny siivota. Kai lattialla pyörivät likaiset sukat tietty koristeesta käy... :oops:
 
Kaikilla on kohta joulutunnelmat laitettuna ja mulla vaan paikat sotkussa kun en oo ehtiny siivota. Kai lattialla pyörivät likaiset sukat tietty koristeesta käy... :oops:
Roipi ne roikkuun lamppuihin ja hyllyjen päälle(y) Ja osta koko pesueelle joulun punaisia/aiheisia sukkia niin passaa paremmin:D

Ei vais, jouluun on vielä aikaa, kyllä sä ehdit vielä joulutunnelmat laittaa:)
 

Yhteistyössä