Öitä ja kauniita unosia.Ja illanjatkot ja kauniit unet kaikille!
eipä vaan RågiYlhäisten näkkäri on parasta.
Nyt saa loppua tää vanhojen saamelais-sketsien kierrätysOn, muuten ei tule PPP:tä
ootko sinä se p**mi?Nyt saa loppua tää vanhojen sa.a.melais-sketsien kierrätys
ahaHelpommin onnistuu kun kirjaudut ja menet sinne ketjuun.
Mikä pöömi? Piimi? Poomi? Paami?ootko sinä se p**mi?
p-kka kävi äsken vin.oilemassa sinulle ja viesti po.is.tettiin heti
no siisMikä pöömi? Piimi? Poomi? Paami?
Eikä varmaankaa ole kun se on se hilkka.
no siis
-pygmi-
kun p-hilkka aina **ttuili sillä nimityksellä + jonkun oikeallakin etunimellä joka menee näin
***i
philkka yksin sitä pygmiä vaan käyttää
Philkka pygmi? Vai eepokki?
mutta epok on philkka. eikai se itseään hauku?philkka yksin sitä pygmiä vaan käyttää
kohdetta en tiedä kuin että kai sitten lapista on ja kanssa pygmiksi haukkuu
missä epokki vaikuttaa? lapissako ?
philkka nyt oli jokasen miehen kanssa riidoissa
-kukahan oli syypää kun aina niin pääs käymään
Yritätkö sanoa että muka päätön=epek?mutta epok on philkka. eikai se itseään hauku?
eikös täällä tälläistä aina välillä vihjailla. vai kumminpäin se oli?Yritätkö sanoa että muka pääön=epe?
Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.
Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!
Ihanan näköistä!!!!
Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!! Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!
Mun ois jo tehny mieli laittaa jouluverhot ja liinat mutta kun meillä on vielä muuton jäljiltä kaikki hyrskyn myrskyn niin pakko malttaa olla Onneks pikkuhiljaa ollaan kyllä jo voiton puolella Torstaina käydään ostaan ledkynttilöitä niin saa niitä viritellä sitten joka nurkkaan ja pöytäpinnoilleTip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.
Nuut oon kaikki ulkolyhdyt pesty sisältä ja ulkoa, kynttilät palamassa sekä jouluvalot asenneltu!
Ihanan näköistä!!!!
Siivoilin varastoa ja hain muutaman lumisadepallon ravisteltavaksi!!!! Otin jo muutkin joulukamat lähemmäksi! Viikonloppuna lähtee sitten mopo käsistä!
Sinulla on pieniä lapsia, olisit vastuullisempi. Kynttilöiden pienhiukkaset ovat vaarallisia lapsille.Mun ois jo tehny mieli laittaa jouluverhot ja liinat mutta kun meillä on vielä muuton jäljiltä kaikki hyrskyn myrskyn niin pakko malttaa olla Onneks pikkuhiljaa ollaan kyllä jo voiton puolella Torstaina käydään ostaan ledkynttilöitä niin saa niitä viritellä sitten joka nurkkaan ja pöytäpinnoille
Eikä niin haittaa vaikka hatarapäänä ne unohtaa Olkkarissa sit voi poltella aitoja kun on koko ajan valvonnan alla
Ok. Me poltetaan niitä olohuoneessa illalla kun lapset jo nukkuu, ei pitkin päivää eikä usein. Joten eivät he kovin montaa hiukkasta itseensä saa. Ja ledikynttilöitä sitten päiväaikaan.Sinulla on pieniä lapsia, olisit vastuullisempi. Kynttilöiden pienhiukkaset ovat vaarallisia lapsille.
Moi Mä join äsken kahvia ja söin klementtiinejä kaksi.... Nyt on maha kipee eikä varmaan tartte ihan heti nukkumista suunnitellaMoi murut.
Uni ei tule. Liikaa kahvia tungettu koneeseen tänään.
Kaikilla on kohta joulutunnelmat laitettuna ja mulla vaan paikat sotkussa kun en oo ehtiny siivota. Kai lattialla pyörivät likaiset sukat tietty koristeesta käy...Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap.
Ihanan näköistä!!!!
Kyllä aika yhdistelmän sinne mahaasi ajoit.Moi Mä join äsken kahvia ja söin klementtiinejä kaksi.... Nyt on maha kipee eikä varmaan tartte ihan heti nukkumista suunnitella
Ja mä vielä totesin miehelle kun söin niitä että tehtailen tällä varmasti itselleni yölliset vatsakivut
Roipi ne roikkuun lamppuihin ja hyllyjen päälle Ja osta koko pesueelle joulun punaisia/aiheisia sukkia niin passaa paremminKaikilla on kohta joulutunnelmat laitettuna ja mulla vaan paikat sotkussa kun en oo ehtiny siivota. Kai lattialla pyörivät likaiset sukat tietty koristeesta käy...