Oi tuleehan sieltä plussiaIhanaa @Silmu75
Mun hcg tänään dpo 16 152. En yhtään tiedä onko riittävästi Tietysti parhaiten tietää kun näkee nouseeko se.
Toivotaan että hcg lähtee hyvin nousuun,onnea
Oi tuleehan sieltä plussiaIhanaa @Silmu75
Mun hcg tänään dpo 16 152. En yhtään tiedä onko riittävästi Tietysti parhaiten tietää kun näkee nouseeko se.
on varmasti! haitko jo diginIlmoitin klinikalle plussasta, niin nyt ne sitten kuitenkin käskivät veritestiin. Tilasin ajan huomiseksi, onneksi on vapaapäivä niin ehdin käymään. Kääk, toivottavasti on hyvät lukemat!
Ja vahva plussa onkin!!! Onnea!!! Nahdaan sitten tuolla Alkionsiirroista plussanneet -palstalla, niin toivon!Saa nyt nähdä meneekö kesken, mutta mun elämän eka plussa!
katso liitettä 8788
Oletko ihan varma negasta? Toivon yllätysplussaa sullekin!Ihanaa! Onnittelut! Miten vahva plussa! Mahtavaa! Mä hain kanssa CB:n digin äsken ja huomenna aamulla testaan mun negan pois.. @Silmu75
@odotuksenodotus varovaiset onnittelut myös sulle!
Olen ottanut ubikinonin yleensä aamupalan/iltapalan kanssa samoihin aikoihin..Mä kansa mietin tota inositoli-juttua, kai niistä valtaosa on kuitenkin sitä myo-inostiolia, vaikka nimessä ei mainittaisi sitä. Mutta yleensä se tarkempi muoto kai lukee vielä jossain sisällysselosteessa tarkemmin..@Solunen Kiitos lisäravinnevinkeistä! Laitoin juuri tilaukseen Ubikinolit, kun ainakin Ameriikan ryhmissä vannotaan sen nimeen Oletko yleensä ottanut ruoan yhteydessä?
Osaatko sanoa tai kukaan muukaan sen puoleen onko pelkkä Inositol yleensä juuri tuota myo-Inositolia, tilasin nimittäin sitä myprotein:sta. Siinä tuli mukana sellai minipieni mittalusikka, jolla ainetta annostellaan.
Lisäksi tilasin fitnesstukusta (jep, meikä ei varsinaisesti kuulu sen kaupan kohderyhmään ) L-karnitiiniä.
Dhea:ta en uskalla kokeilla issessein.
@Tuutikki84 Kiitos myötätunnosta! Ottaa luonnollisesti tolkuttomasti päähän, mutta eikun uuteen nousuun!
kyllä olen varma.. olen saanut plussan testiin ennenkin ja silloin on ollut oireita.. nyt ei mitään.. Toivotaan tietty että yllätys plussa tulisi! On tosiaan viimeinen alkio kyydissä.. @Silmu75Oletko ihan varma negasta? Toivon yllätysplussaa sullekin!