IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos kaikille varovaisista onnitteluista :) Todella varovaisen toiveikas olen. Hoitaja klinikalla onnitteli raskaudesta ja sanoi että oikein hyvä arvo on ja toivotti tervetulleeksi varhaisultraan. Pyysin vielä kontrolli hcg:n jossa käyn nyt sitten torstaina. Kaikki sormet ja varpaat ristissä että arvo nousisi vauhdilla.
 
  • Tykkää
Reactions: jonxu
Mahtavaa, @Silmu75 ! :barefoot: Olin niin eläytynyt siihen sun "se on varmasti negatiivinen ja että ei ole mitään oireita" -fiilikseen, että ihan tuli yllätyksenä näin sivustaseuraajallekin:D Ja vielä tosi vahvalta plussalta vaikuttaa!!

Ja onnea myös @odotuksenodotus! Nyt lähti kunnon aalto käyntiin!

Mulla tän IVF-kierroksen 1. ultra ke-aamuna, vähän pelottaa, kasvaako siellä mitään..:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
@Solunen Kiitos lisäravinnevinkeistä! Laitoin juuri tilaukseen Ubikinolit, kun ainakin Ameriikan ryhmissä vannotaan sen nimeen :) Oletko yleensä ottanut ruoan yhteydessä?

Osaatko sanoa tai kukaan muukaan sen puoleen onko pelkkä Inositol yleensä juuri tuota myo-Inositolia, tilasin nimittäin sitä myprotein:sta. Siinä tuli mukana sellai minipieni mittalusikka, jolla ainetta annostellaan.

Lisäksi tilasin fitnesstukusta (jep, meikä ei varsinaisesti kuulu sen kaupan kohderyhmään ;)) L-karnitiiniä.

Dhea:ta en uskalla kokeilla issessein.

@Tuutikki84 Kiitos myötätunnosta! :love: Ottaa luonnollisesti tolkuttomasti päähän, mutta eikun uuteen nousuun! (y)
Olen ottanut ubikinonin yleensä aamupalan/iltapalan kanssa samoihin aikoihin..Mä kansa mietin tota inositoli-juttua, kai niistä valtaosa on kuitenkin sitä myo-inostiolia, vaikka nimessä ei mainittaisi sitä. Mutta yleensä se tarkempi muoto kai lukee vielä jossain sisällysselosteessa tarkemmin..
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Täällä verikoetulokset saatu ja taas alle 2. Ei taaskaan kiinnittymisyritystä. Surkeus sentään, kun ei vaan tiedä mitä tässä enää voisi tehdä toisin...
Kun kaiken pitäisi nata- ja ready-testien perusteella toimia ihan oikein kohdussa, polyyppityyppinen kudos poistettu kohdusta, kalliit vasta-aine ja hyytymä- sun muut verikokeet otettu ja kaikki ok... SIlti ei vaan ees yritystä kiinnittyy. :(
 
@W.we Tervetuloa minunkin puolesta. Olen hetken taustaillut, kun meni eka ivf-kierros vähän reisille ja tartti pitää taukoa aktiivisemmasta palstailusta. Me ollaan 38/43v pari ja aloitettiin hoidot syyskuussa. Eka lapsi toiveissa. Varsinaista syytä ei ole löytynyt lapsettomuuteen muuta kuin minun ikä ja miehellä on vähän normaalia vähemmän siittiöitä. Ekan ivf-kierroksen perusteella ongelmia ei ole hedelmöitymisessä. Munasoluja saatii vaan hirveän vähän eli vain 4. Mulle siirrettiin 5-päiväinen blasto tuoresiirtona ja toinen pakkasesta, mutta kummastakaan ei tullut mitään. Nyt pakkanen tyhjä. Tuoresiirron aikoihin oli voimakkaita supistuksia, johon nyt seuraavalla kierroksella annetaan lääke. Lauantaina aloitan Elonvalla ja ensi viikon ke eka ultra. Ei kyllä innosta taas uusi keräys näin nopeasti, mutta halusin tämän vuoden puolella vielä yrittää, että saa kalliit lääkkeet kelan piikkiin.

aika nopsaa tähän sanastoon ym pääsee kärryille kun alkaa itse käydä hoidoissa ja tulee tutuksi. Ei muuta kuin onnea matkaan, sitä tässä tarvitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@justhope voi ei, pahoitteluni :cry:

@W.we tervetuloa mukaan. Minäkin tällä palstalla uusi. Taustalla kolme keskenmenoa (luomu) reilu vuoden sisään ja nyt sitten viimeiseen vuoteen ei ole testeissä näkynyt mitään.. Syitä km / lapsettomuuteen ei ole löytynyt, toki mun ikä tekee omat haasteensa. Nyt eka ivf menossa, huomenna 2. ultra, vähän jännittää onko pistelyt auttaneet mitään. Ens viikolla olisikin jo punktio:eek:
 
Blu
Täälläkin alkaa tositoimet lähestyä, joten alan hieman aktiivisemmaksi :) Olen kyllä lähes joka päivä käynyt lukemassa teidän uutisia ja jännäillyt mukana.

Mielettömän paljon onnea @Silmu75 ja @odotuksenodotus <3 Todella ihania uutisia!

Kiva, että pääsitte vihdoin alottamaan @Wintersun

Olen tosi pahoillani @justhope <3

@Ellinoora38 jotenkin niin kuvaava tuo sun miehen viesti siitä, että hän on sydämen toinen puoli. Sitä on välillä niin omissa maailmoissaan kaiken tämän keskellä.

Omaa napaa: meillä on perjantaina hoidon suunnitteluaika ja siitä seuraavasta kierrosta aloitamme ICSI-hoidon. Huomenna pitäisi alkaa kuukautiset, joten tähän kiertoon emme ehdi niitä aloittaa. Vai eikö pistämiset yleensä aloiteta kiertopäivänä 1? Jos näin on, niin sitten tositoimet alkavat tammikuussa. Onko teille tehty ultraa tms. suunnittelukäynnillä? Mietin niitä menkkoja kun sattuvat just samaan aikaan :/ ja sitä, että pitäisikö aikaa muuttaa...

Mietin myös, että millä perusteella ihmisille on suunnitteltu pitkän kaavan hoitoja, jossa sumuttelut aloitetaan ennen menkkoja. Toki saan vastaukset kaikkiin kysymyksiini perjantaina, mutta jos joku haluaa avata tätä niin olen kiitollinen :)

Tämä ketju on kyllä valtavan pitkä :D Onkohan näitä tapana aloittaa uusiksi otsikomalla seuraava vain uudella numerolla? Helpottaisi lukemista.

Minut voisi päivittää myös listalle jos joku viitsii.

#32v #09/13 #1. #siittiöiden vähyys/välillä anovulaatiota #1. ICSI
 

Yhteistyössä