Olen ollut monta vuotta.Hmmm. Mutta mitä jos se roihahtaa uudestaan? Oletko ollut nyt tekemisissä kissojen kanssa?
Olen ollut monta vuotta.Hmmm. Mutta mitä jos se roihahtaa uudestaan? Oletko ollut nyt tekemisissä kissojen kanssa?
No sitten itse tiedät pystytkö ottamaan sellaisen. Toivottavasti saat sellaisen. Ihania ovat eläimet.Olen ollut monta vuotta.
JepNo sitten itse tiedät pystytkö ottamaan sellaisen. Toivottavasti saat sellaisen. Ihania ovat eläimet.
Mirrihän sinulla jo on. Sen karvaisuus tai karvattomuus on sinun itsesi päätettävissä.Ei kun mirri.
Mä en ole käyttänyt allergialääkettä moniin vuosiin.Allergiasta selviää zyrtecillä.
Vastahan tässä on päästy vauhtiin. Oletko huomenna töissä?Mutta nyt hei, kauniit unet jokaiikalle.
Jep. Iltapäivällä pitäisi jokunen satanen (miehen kanssa) ansaita.Vastahan tässä on päästy vauhtiin. Oletko huomenna töissä?
ÖitäMutta nyt hei, kauniit unet jokaiikalle.
Ok. Öitä.Jep. Iltapäivällä pitäisi jokunen satanen (miehen kanssa) ansaita.
Öitä RosJa olutkin loppui.
Öitä siis toisenkin kerran.
Lispetti, nuo rumat sanat eivät pue Sinua. Niinku tuo ”vittu” esmes.Iltaa!
Johan väsyttää, mutta vittuillasenikin valvon ku ei oo ollu juuri omaa-aikaa tänään.
Ai perhana, pyykit on vielä ’mielessä’
Hyvä kun muistutit!!!
Koitetaan olla kiroilematta?Mitäs me sitten keksitään
Koitetaan olla kiroilematta?
Onko pyykit jo koneessa vai alatko vasta pesemäänIltaa!
Johan väsyttää, mutta vittuillasenikin valvon ku ei oo ollu juuri omaa-aikaa tänään.
Ai perhana, pyykit on vielä ’mielessä’
Hyvä kun muistutit!!!
Mutku mä oon ihan sivistynyt!!! Oikeesti!!!!!11
Jos alkoman korvia kuumottaa niin hän voi mennä sivistyneempään seuraan
Ne oli Mielessä.Onko pyykit jo koneessa vai alatko vasta pesemään
Vai olisiko tuo niin, että Lispetin mieleen pitäisi saada jotakin muuta kuin pyykit? Kissoja? Miehiä?Onko pyykit jo koneessa vai alatko vasta pesemään
Juu, näinhän me kaikki...Mutku mä oon ihan sivistynyt!!! Oikeesti!!!!!11
Tosipuheissa:
en kiroile irlissä, mutta täällä se on sallittua, ei ehkä palstan sääntöjen mukaan. Mutta siinä mielessä, että täältä irli-ihmiset eivät sitä kuule.
Ja voin olla just niin tyhmä tai epädiplomaattinen täällä, kuin haluan, enkä joudu kärsimään mitään seurauksia.
Sano, että ensiksi auto sinun omistukseen ja sitten voidaan miettiä myöhemminKarvis yrittää houkutella mua uudella autolla!
Tää on jo aika alhaista!