Nyt mieleen mahtuis taas 8 kiloa! Se on ihan tyhjä!Vai olisiko tuo niin, että Lispetin mieleen pitäisi saada jotakin muuta kuin pyykit? Kissoja? Miehiä?
Nyt mieleen mahtuis taas 8 kiloa! Se on ihan tyhjä!Vai olisiko tuo niin, että Lispetin mieleen pitäisi saada jotakin muuta kuin pyykit? Kissoja? Miehiä?
Eiku ajelulle vaan pyyteli.Sano, että ensiksi auto sinun omistukseen ja sitten voidaan miettiä myöhemmin
Lähdet kurvailemaan ja sitten vähän Slurps SlurpsKarvis yrittää houkutella mua uudella autolla!
Tää on jo aika alhaista!
Henkarilla tai hengarilla... Molempi sopiiNe oli Mielessä.
Nyt hengarilla kuivumassa!
No aika paska diili sittenEiku ajelulle vaan pyyteli.
Ajelulle, yeah right!
Sitten vaan sotkemaan - tosin siihen tarvitaan painipari.Nyt mieleen mahtuis taas 8 kiloa! Se on ihan tyhjä!
Lissun pitäisi kyllä ottaa kissa. Saisi hiukan pehmeyttä elämäänVai olisiko tuo niin, että Lispetin mieleen pitäisi saada jotakin muuta kuin pyykit? Kissoja? Miehiä?
No onhan siinä omat houkutuksensa, mutta kieltäydyin.No aika paska diili sitten
Lissulla on jo ihana karvavauvaLissun pitäisi kyllä ottaa kissa. Saisi hiukan pehmeyttä elämään
Löytyy jo.Lissun pitäisi kyllä ottaa kissa. Saisi hiukan pehmeyttä elämään
No en ihmettele, mutta hänen tarttis ajatella toisia enemmän kuin itseäänNo onhan siinä omat houkutuksensa, mutta kieltäydyin.
Tänään on taas tullut viestejä vaikka millä mitalla.
Näin on.No en ihmettele, mutta hänen tarttis ajatella toisia enemmän kuin itseään
Mutta ei kisuaLissulla on jo ihana karvavauva
Rehellinen mielipide: en usko. Hän tulee aina haluamaan palata yhteen.Näin on.
Jospa tilanne tästä kohta rauhoittuu ja voidaan olla Katviksen kanssa vaan kavereita. En kyllä yhtään tiedä onnistuuko, mutta luulen kuitenkin toivovani moista.
On mulla sellanen venalainen lumitiikeri!Mutta ei kisua
Samaa mieltä, tuskin on mahdollisuutta kaverisuhteeseen. Molemmat haluaa intiimimpää suhdetta nyt ja myöhemminRehellinen mielipide: en usko. Hän tulee aina haluamaan palata yhteen.
Niin ja mulla tunne voi olla ihan sama.Rehellinen mielipide: en usko. Hän tulee aina haluamaan palata yhteen.
Päivä kerrallaan vaan ja katsoo miten käyNiin ja mulla tunne voi olla ihan sama.
Ehkäpä aika näyttää.
Oon vaan niin onnellinen että en ole täysin onneton, tai ollenkaan onneton, vaikka hän ei täällä enää olekaan.
Enkä mä pahalla ehdota kisua kun alapeukutit. Kisu ja koira voi tulla hyvin toimeen ja saat molemmilta rakkautta ja lovea niin voi enemmän se karvistyyppi pysyä muualla jos niin toivot.On mulla sellanen venalainen lumitiikeri!
Oon laittanu siitä kuviakin tänne.
Enkä mä pahalla ehdota kisua kun alapeukutit. Kisu ja koira voi tulla hyvin toimeen ja saat molemmilta rakkautta ja lovea niin voi enemmän se karvistyyppi pysyä muualla jos niin toivot.
Onko kissa? eiiiiii.. Ole.
Meillä on kissa ja koira!
Iguaani olis kiva, vaatii vaan todella ison terraarionAjattekin vaaan että lisää lovea lissulle,eli kissoja ja koiria niin ehdi miettiä karvis juttua