No ehkä mä olen itse tämmöinen romanttinen nössö sittenEi kaikki. On ollut monta parisuhdetta.
Korkea ”käyttöaste”?Ei kaikki. On ollut monta parisuhdetta.
Jos oot vain tavallinen panomies?No ehkä mä olen itse tämmöinen romanttinen nössö sitten
Kyllä kelepais kalamiehen kaltainen ymmärtäväinen mies. Ehkä mun kohdalle ei tule sopivaa miestä. Ei ole tähän asti ollut.ei koskaan ole täyttä 100% missään asiassa
Muuten kyllä mutta koulussa pitää käydä.Aakela, lähtisitkö etelän lämpimään joulukuun alussa?
Etelässä on monta koulua.Muuten kyllä mutta koulussa pitää käydä.
Eli sanon vain mitä naiset haluavat kuulla? Kyllä semmoisiakin miehiä on. Niistä paljastuu vasta myöhemmin, että ovat mulkkuja. Itse en ole tämmöinen.Jos oot vain tavallinen panomies?
Pyydä että voit tehdä etänäMuuten kyllä mutta koulussa pitää käydä.
Siellä ei voi opiskella ammattia suomeksi.Etelässä on monta koulua.
Tietty tuntimäärä pitää olla paikalla. Olen ollut poissa joitakin päiviä.Pyydä että voit tehdä etänä
No höh. Mee vaan kun alkoma kerran maksaaTietty tuntimäärä pitää olla paikalla. Olen ollut poissa joitakin päiviä.
Matka pitää suunnitella ainakin kuukautta ennen matkaa.
Pakko hoitaa opiskelu.No höh. Mee vaan kun alkoma kerran maksaa
onkohan rättis joukossa?
Tiedä vaikka olis.onkohan rättis joukossa?
pusipusi mussukkaTiedä vaikka olis.
Oulun panomieskalenterissa voisi ollakin.onkohan rättis joukossa?
No tuota... ehkä heillä kaikilla on oikea elämä myöskinJa ellu vetää sikeitä.. Taas.
Mutta missä ompi meidän Echo? Ja Emar?
Ja meillä muillako ei ole...No tuota... ehkä heillä kaikilla on oikea elämä myöskin
En uskoJa meillä muillako ei ole...
SinullakaanEn usko