Seksi on viimeinen asia mitä silloin haluan. Mä en halua puhua ja menen toiseen huoneeseen.Minut taas saa seksillä lepytettyä
Seksi on viimeinen asia mitä silloin haluan. Mä en halua puhua ja menen toiseen huoneeseen.Minut taas saa seksillä lepytettyä
Niin mie häpeenki.Häppeisit ees
Mä koen tilanteen noin kun loukkaannunSeksi on viimeinen asia mitä silloin haluan. Mä en halua puhua ja menen toiseen huoneeseen.
NiivvarmaanNiin mie häpeenki.
Suuttuessa olen pahempi kuin loukkaantuessa.Mä koen tilanteen noin kun loukkaannun
Hyvä kysymysMinne se Emaar hävisi kun lisbu alkoi palstailla uudestaan? Outo yhteensattuma vai?
No eihän se vika itsessään voi olla, jos mykkäkoulu alkaa vihan takiaMä jaksan max vuorokauden ajan. Ja jos vika on toisessa niin viha jatkuu.
Se riippuu olenko vihainen vai loukkaantunut.No eihän se vika itsessään voi olla, jos mykkäkoulu alkaa vihan takia
Ei mykkäkoulu mitään autaSe riippuu olenko vihainen vai loukkaantunut.
Mä en ole silloin rauhallinen enkä kykene puhumaan. Jos haluaa sovinnon niin pitää odottaa seuraavaan päivään.Ei mykkäkoulu mitään auta
Täytyy vaan puhua asiat selviksi rauhallisesti.
Sä olet jästipääMä en ole silloin rauhallinen enkä kykene puhumaan. Jos haluaa sovinnon niin pitää odottaa seuraavaan päivään.
Ei auta ei, mutta puhumisessa täytyy käyttää oikeaa (lööv längyivizh kieltä, muuten ei tuu hablaamisesta yhtää mittääEi mykkäkoulu mitään auta
Täytyy vaan puhua asiat selviksi rauhallisesti.
Niin olen.Sä olet jästipää
No ei... Ihan hyvä välillä odottaa seuraavaan päivään niin suurin kiukku on jo hävinnyt
Mähän en muuta puhukkaan kuin lööviäEi auta ei, mutta puhumisessa täytyy käyttää oikeaa (lööv längyivizh kieltä, muuten ei tuu hablaamisesta yhtää mittää
Ei ole. Mä loukkaannun aika helposti.vika on AINA miehessä
Pusu poskelle ja kädet tiukasti ympärille, niin etköhän sä siitä rauhoittuisiEi ole. Mä loukkaannun aika helposti.
Voi olla. Tuota ei ole kukaan mies koskaan tehnyt mulle.Pusu poskelle ja kädet tiukasti ympärille, niin etköhän sä siitä rauhoittuisi
No, eiköhän nekin joskus sitä hiffaa...Voi olla. Tuota ei ole kukaan mies koskaan tehnyt mulle.
Ei kaikki. On ollut monta parisuhdetta.No, eiköhän nekin joskus sitä hiffaa...
ei koskaan ole täyttä 100% missään asiassaEi kaikki. On ollut monta parisuhdetta.