et sää malta, sulla pitää olla koko ajan sata rautaa tulessaNiimpä! Olisin voinu mielelläni pitää yhden vapaapäivänkin!
et sää malta, sulla pitää olla koko ajan sata rautaa tulessaNiimpä! Olisin voinu mielelläni pitää yhden vapaapäivänkin!
eihän sole ko lähteä, serkkupoika on vetäny oulunlahdelta jo mahottomia ahvensaaliitaKunnolla lunta ja pakkasta. Pilkille tarttis päästä asap
Itseäni pelottaa enemmän, jos sukeltaa avannossa ja jääkin jään alle ja ei löydä aukkoaOi kuinka lohduttavaa ja rohkaisevaa
Kyllä mä jo oottelen rauhallista joulua!et sää malta, sulla pitää olla koko ajan sata rautaa tulessa
Tämä on mulla sama!!!! Ihan kamalaa ku ne ilmataskut näyttää ihan aukoilta!!Itseäni pelottaa enemmän, jos sukeltaa avannossa ja jääkin jään alle ja ei löydä aukkoa
Haluaisin kyllä muuttaa lappiin keskelle ei mitään. No, jos muuttaisi sitten kun lapset lähtee opiskelemaaneihän sole ko lähteä, serkkupoika on vetäny oulunlahdelta jo mahottomia ahvensaaliita
Joo toi on ihan kamala ajatus!Itseäni pelottaa enemmän, jos sukeltaa avannossa ja jääkin jään alle ja ei löydä aukkoa
Olis ihanaa muuttaa korpeen!!!!Haluaisin kyllä muuttaa lappiin keskelle ei mitään. No, jos muuttaisi sitten kun lapset lähtee opiskelemaan
Mä voisin asua talvet Lapissa, luminen joulu olis takuu varma...tai ainakin melko varmasti takuuvarma.Haluaisin kyllä muuttaa lappiin keskelle ei mitään. No, jos muuttaisi sitten kun lapset lähtee opiskelemaan
Mun haave:Olis ihanaa muuttaa korpeen!!!!
oulu ny ei varsinaisesti ole lapin korpea...Haluaisin kyllä muuttaa lappiin keskelle ei mitään. No, jos muuttaisi sitten kun lapset lähtee opiskelemaan
Ja siellä saa pelätä polliisia - ihan korvessa ei!oulu ny ei varsinaisesti ole lapin korpea...
Ei tietenkään. Mitä korkeammalle niin sen parempioulu ny ei varsinaisesti ole lapin korpea...
Musiikki oli tuttu, mutta en muista tuota sarjaa...ja tuo rättipää oli sama näyttelijä kuin Simpauttajassa.Saastamoisen poika Yle Areenalla!!!!!
Muistaako joku sarjan? Oon joskus naaberona sitä kytänny!
Kivoja muistoja heräs ku kuuntelin alkumusan!
Kukas täällä betonilabyrinttihelvetissä nyt vapaaehtoisesti haluaisi elää...jännä että kaikilla muillakin näyttää olevan unelmana muuttaa korpeen
itehhän ostin sen loppusijotuspaikan viime kesänä
Kyllä sun kelpaa!jännä että kaikilla muillakin näyttää olevan unelmana muuttaa korpeen
itehhän ostin sen loppusijotuspaikan viime kesänä
No me asutaan tavallaan maalla, mutta kaupungissa. Ei silti ole sama kuin ihan korpi, lähellekkään. Mutta onneks tämä ei ole mikään betonikylä pahimmasta päästä.Kukas täällä betonilabyrinttihelvetissä nyt vapaaehtoisesti haluaisi elää...
mun loppusijotuspaikka ei ole Lapissa vaan pikemminki yllättävän etelässäKyllä sun kelpaa!
Jos en muuta paikkaa ylläältä keksi kun lapset on isoja ni hommaan leikkimökin ja tuun teidän tontille notkumaan!
Voin tällä kertaa jopa kysyä että voiko koiraa pitää vapaana!
Ehkä vähän kärvistinNo me asutaan tavallaan maalla, mutta kaupungissa. Ei silti ole sama kuin ihan korpi, lähellekkään. Mutta onneks tämä ei ole mikään betonikylä pahimmasta päästä.
mun loppusijotuspaikka ei ole Lapissa vaan pikemminki yllättävän etelässä
En usko ku kyse on kuitenki soomen peräst!Ehkä vähän kärvistin
eikä ku alaalla
Mä vaan niinku oletin että jostain siitä läheltä!
Miten sää ny tollee!
Kuitenki ylläällä?