En oo koskaan käynyt KuopiossaEn Iisalamesta tiiä, kun en jouluja siellä oo ikinä viettänyt mutta Kuopio
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan
En oo koskaan käynyt KuopiossaEn Iisalamesta tiiä, kun en jouluja siellä oo ikinä viettänyt mutta Kuopio
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan
OletpahanEn kyllä oo!
no joo, se Sippilä ei ollutkaan se Messias mitä me kuviteltiinOtan osaa*ottaa osaa*
Sipilä
Joo mee ihmeessäEn oo koskaan käynyt Kuopiossa, mutta voisin kyllä pian käydä
Vanhat kepulaiset ajattelivat maaseutua, sitten syntyi Sipilä...no joo, se Sippilä ei ollutkaan se Messias mitä me kuviteltiin
Vadelmagrandi on päivän sanaJoo mee ihmeessä
Mee torille!!
Joulutori on lumoavan kaunis ja kesätorilla kuulet sitä aitoa savonmurretta, kun jäät istuskelemaan toripöydälle ja nuolet mehujäätä (muistelen ettet voi syödä maitotuotteita, siksi mehujää)
Mä en ootäällä on kaikki kepulaisia
Mä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen! Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!En Iisalamesta tiiä, kun en jouluja siellä oo ikinä viettänyt mutta Kuopio
ihan parasta on istua kahville harvahampaisten karvahattusetien kanssa ja kuunnella kun hyö huastelee!Joo mee ihmeessä
Mee torille!!
Joulutori on lumoavan kaunis ja kesätorilla kuulet sitä aitoa savonmurretta, kun jäät istuskelemaan toripöydälle ja nuolet mehujäätä (muistelen ettet voi syödä maitotuotteita, siksi mehujää)
mun synnyinkodissa on hevostalli mutta asukasta siellä ei ole ollut 1959 jälkeenMä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen! Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!
Vielä kun olin ihan snadi niin ollaan menty hevoskyyvvillä joulukirkkoon!
JepEn Iisalamesta tiiä, kun en jouluja siellä oo ikinä viettänyt mutta Kuopio se se on suomen persreikä
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan ihan päin veetä ja täytetty kuspäisillä ihmisillä
Tai ku olin pieni ni oli Roger Rabbit mehujää!!!Vadelmagrandi on päivän sana
Mulla asuu siellä täti ja serkkujen luona kävin kyllä lapsena/teininä...sen muistan ettei sillä korkeuvella kasvanut enää puut niin korkeiks kuin KuopiossaMä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen! Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!
Vielä kun olin ihan snadi niin ollaan menty hevoskyyvvillä joulukirkkoon!
No en tiiä...mun mielestä Suomessa yks tai kaksi muutakin persreikää mitkä vois mainita...toinen niistä on keskiSuomessa...
Kävittekö Runnilla???Mulla asuu siellä täti ja serkkujen luona kävin kyllä lapsena/teininä...sen muistan ettei sillä korkeuvella kasvanut enää puut niin korkeiks kuin Kuopiossa
Mutta ihan mielettömän kaunis kaupunki on!
No niinpä!!ihan parasta on istua kahville harvahampaisten karvahattusetien kanssa ja kuunnella kun hyö huastelee!
On varmaan mutta tuo on mun inhokkiNo en tiiä...mun mielestä Suomessa yks tai kaksi muutakin persreikää mitkä vois mainita...toinen niistä on keskiSuomessa...
Sulla on aukko sivistyksessä!Kuopio se se on suomen persreikä
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan ihan päin veetä ja täytetty kuspäisillä ihmisillä
Jep
Ei mitään muistikuvaa että oisin käynyt..serkut asui kerrostalossa...sen muistan ainoastaanKävittekö Runnilla???
Turku voi olla toinen.Sulla on aukko sivistyksessä!
Turku on Suomen perse!
Kuopiossa monet aattelee, että Iisalmi on Savon pepandeeriSulla on aukko sivistyksessä!
Turku on Suomen perse!
Se on kiva paikka kesällä, sinne lähtee Olvin rannasta potski.Ei mitään muistikuvaa että oisin käynyt..serkut asui kerrostalossa...sen muistan ainoastaan
No Kuopio on niinku kaupunki ja Iisalmi on kylä.Kuopiossa monet aattelee, että Iisalmi on Savon pepandeeri
Pitäsköhän ottaa tätiin pitkästä aikaa yhteyttä...tuli jotenki ikäväSe on kiva paikka kesällä, sinne lähtee Olvin rannasta potski.
Runnilla on tanssia, kylpylä ja kaikellaisia tapahtumia.
Kun olin pieni niin mentiin serkun kanssa kaksistaan ku vanhemmat jäi tietenkin maistelemaan Olvin antimia!
Siellä Runnilla oli ”terveyslähde”. Kun siitä juo niin pysyy terveenä aina! No ilimankos ei oo lentsu paljoo vaivannu! Vaikkakin maistu ihan hirveeltä, ruosteelta.