no tehäänkö wrapit wehnä- vai maissi tortilloista?Tortilla on nostamaton maissi- tai vehnäjauhosta paistettu ohutleipä. Tämä kansainvälisesti tortillana tunnettu leipä on kotoisin Meksikosta, sitä käytetään paljon myös muissa Väli-Amerikan maissa.
Sen voi itse valita. Tortilla paistetaan paistinpannulla.no tehäänkö wrapit wehnä- vai maissi tortilloista?
miten se eroaa sitte räiskäleestä?Tulee muuten miljoonasti parempia tortilloja kun paistaa ne lätyt ite.
Kyllä, kuha ei käytä lättytaikinaa ja kutsu sitä tortillaksi. Täytetty lätty ei uppoa tähän nirsoonTulee muuten miljoonasti parempia tortilloja kun paistaa ne lätyt ite.
Se maistuu leivälle.miten se eroaa sitte räiskäleestä?
Mä olen tehnyt itse.Tulee muuten miljoonasti parempia tortilloja kun paistaa ne lätyt ite.
tortillalätty on raakana enemmänkin niinko karjalanpiirakan pohja ennen täyttämistä. Ja paistamisen jälkeenkin kovahko. Kovempi mitä rieskakaan. Toki se pehmenee kun sen täyttää jollain kostealla.miten se eroaa sitte räiskäleestä?
minusta täytetyt lätyt on hyviä mutta mää oonki tämmönen hirvikäristys/karjalanpaisti-tyyppi
pidän enemmän perinteisistä suomalaista ruuista
kyllä määki ruuasta tykkään mutta mulla ottaa vanhaan jos jollekkin ihan normaalille eväälle annetaan herraskainen nimiJa mä rakastan kaiken maailman ruokaa.
*syö ravunpyrstöjä suoraan purkista*
Ei kai se herraskainen nimi ole. Mutta voisi sen toki suomentaa käärityksi tai kääreeksi tai käärevääksi.kyllä määki ruuasta tykkään mutta mulla ottaa vanhaan jos jollekkin ihan normaalille eväälle annetaan herraskainen nimi
vaikkapa jos karjalanpiirakkapohja muuttuu wrapiksi
Wrap ei ole pelkkä pohja. Wrap ei ole uusi juttu. Eikä erikoinen nimi välipalalle.kyllä määki ruuasta tykkään mutta mulla ottaa vanhaan jos jollekkin ihan normaalille eväälle annetaan herraskainen nimi
vaikkapa jos karjalanpiirakkapohja muuttuu wrapiksi
on se herraskainen jos siinä tarvitaan lontoon murrettaEi kai se herraskainen nimi ole. Mutta voisi sen toki suomentaa käärityksi tai kääreeksi tai käärevääksi.
on se herraskainen jos siinä tarvitaan lontoon murretta
kyllä, ei lontoossa normaalilla töimiehellä ole varaa mihinkään karjalanpiirakoihinEli kun lontoossa joku syö karjalanpiirakkaa niin sillä on herraskaiset eväät?
kyllä, ei lontoossa normaalilla töimiehellä ole varaa mihinkään karjalanpiirakoihin
maassa maan tavalla
totta tuokin, harvoin hyvä ruoka on jäänyt syömättä herraskaisenkaan nimensä takiaNää. Sama se, millä sitä nimitetään ku suuhun se kuitenkin päätyy.
mulle tulee niin vähän postia että ei vaikuta minuun mitenkäänMiten postilakko on vaikuttanut teiän elämiin?
Viime yönä havahduin siihen, että ovella kolisteltiin klo 2-3 välillä ja kissakin havahtui ja köpötteli mukana eteiseen kattomaan mitä tapahtuu...ensiks aattelin, että naapuri erehtynyt baarireissun jälkeen kotiovesta mutta ei, lattialla oli paikallislehti mikä normaalisti jaetaan aamulla/päivällä.
Laskuja ei ole näkynyt, mutta mainoksia tulee enemmän kuin ennen lakkoa, tänään on tullut mainoksia 4 eri kertaa
Ei ihmeemmin oo vaikuttanut.Miten postilakko on vaikuttanut teiän elämiin?
Viime yönä havahduin siihen, että ovella kolisteltiin klo 2-3 välillä ja kissakin havahtui ja köpötteli mukana eteiseen kattomaan mitä tapahtuu...ensiks aattelin, että naapuri erehtynyt baarireissun jälkeen kotiovesta mutta ei, lattialla oli paikallislehti mikä normaalisti jaetaan aamulla/päivällä.
Laskuja ei ole näkynyt, mutta mainoksia tulee enemmän kuin ennen lakkoa, tänään on tullut mainoksia 4 eri kertaa