Selvä, istun sit jatkossa 4 seinän sisällä. Oon ihan ranteet auki mut iho pysyy kuulaana.Tässä resepti parasta ennen päivän pidentämiselle: pysy pois auringosta, kuntoile, syö terveellisesti ja hymyile paljon.
Selvä, istun sit jatkossa 4 seinän sisällä. Oon ihan ranteet auki mut iho pysyy kuulaana.Tässä resepti parasta ennen päivän pidentämiselle: pysy pois auringosta, kuntoile, syö terveellisesti ja hymyile paljon.
Mut ei liian raakaa tsirpitystä!Ni ei auta muuta ku tsirpittää sitä oiken tsirpin huolella!
Juuri niin.Selvä, istun sit jatkossa 4 seinän sisällä. Oon ihan ranteet auki mut iho pysyy kuulaana.
Tsirp!Oliko se ny mun vika... ?
Aijaa. Tätini on kävelevä ryppykasa. Aina ottamassa aurinkoa. Ihan kuin läski näyttäisi kauniimmalta ruskeana...Suomen säässä ei kyl ryppyjä auringosta pääse syntymään.
Ei, mut Suomessa naama on ruvella pakkastuulesta.Suomen säässä ei kyl ryppyjä auringosta pääse syntymään.
En kyl tajua, miten kukaan ilkeää nykypäivänä varsinaisesti itseään ruskettaa.Aijaa. Tätini on kävelevä ryppykasa. Aina ottamassa aurinkoa. Ihan kuin läski näyttäisi kauniimmalta ruskeana...
niimpä, täysin turhaa työtä ja vielä aika vaarallistaEn kyl tajua, miten kukaan ilkeää nykypäivänä varsinaisesti itseään ruskettaa.
Näetkö sinäkin ''SEN''??
Kalamiehen suosikkikuva työnohjauksessa...
ei tässä nyt jouda etelään kun laskettelukausi on juuri alakamassaTehdään hei silleen, että te kaikki toivotte että mä voitan tänään siinä jossain lotossa mikä tänään arvotaan ja sit kun voitan, kustannat teidät kaikki seurakseni sinne, missä fiksut kurjet (ripuleineen) talvejtivat.
Täyttä ajan ja kauneuden haaskaamistaEn kyl tajua, miten kukaan ilkeää nykypäivänä varsinaisesti itseään ruskettaa.
Mikä ketju?Taisi mennä kurwaketju poistoon!
Kiitos vidiosta KM! Polskilta kuulosti!
Samaa jäin ihmettelemään, aina me jäädään paitsi kaikesta tsirpistä.Mikä ketju?
Ketju minne pistin yhden linkin ja se katosi minuuteissaMikä ketju?
No tuo kertoi paljon.Ketju minne pistin yhden linkin ja se katosi minuuteissa
Mää teen runsaalla kädellä maustettuja lihawrappeja ja hiivasieni salaatin!
Siinä oli otsakkeena että olisko Kurwa-Paula hyvä nimi....en muista oliko Paula, mutta jotain tonneppäi!No tuo kertoi paljon.
Jaa se ketju. En lukenut sitä.Siinä oli otsakkeena että olisko Kurwa-Paula hyvä nimi....en muista oliko Paula, mutta jotain tonneppäi!