vierailija
Juo viinaaLöysin pikakahvia!
Eihän se hyvää ole mutta kyllä sitä ny juo paremman puutteessa.
Juo viinaaLöysin pikakahvia!
Eihän se hyvää ole mutta kyllä sitä ny juo paremman puutteessa.
Nyt ei maistu ja oon ihan lämmin.Juo viinaa
Ja ne kirjat myös!Ihan ensteksparas!!! Kaikki Potterit on hyviä, mutta eniten tykkään noista mukavammista alkupään osista.
HUOMENTA! Sammahin perhana!
Mikä kauppa on auki vielä? Muu kuin abc.Nyt ei maistu ja oon ihan lämmin.
Tyttö lähti kaupasta hakemaan pirtelökamoja kaverinsa kanssa. Kohta kone surraa meille parasta pirtelöä. Banaania, marjoja ja vanilijajätskii! Kermavaahtoa päälle!
Toivat kaverinsa taas yökylään.
Niin ihkua ja terveellistä: olivat isolla porukalla pelaamassa fudista tuossa lähikentällä!
Onneks eivät potki mummoja tai sotke seiniä!
Meillä valvotaan tänään myöhään!
Kyllä!Ja ne kirjat myös!
Meillä on kauppa lähellä ja on 23.00 auki. Täällä tsadissa on kaupat auki myös 24h! Esim Prisma.Mikä kauppa on auki vielä? Muu kuin abc.
Ja onko lapsesi jo 16v muuten ei ole viisasta... Kummaa touhua
Olisit sanonut että ostaa myös kahviaMeillä on kauppa lähellä ja on 23.00 auki. Täällä tsadissa on kaupat auki myös 24h! Esim Prisma.
Tytöllä oli karvavauva mukana, kukaan ei lähesty häntä, siitä voi olla varma.
Niimpä!Olisit sanonut että ostaa myös kahvia
juutuupin äänikirjoissa on monesti tosi koneellinen ääniKyllä!
Btw: en oo montaa äänikirjaa kuunnellu, vain muutaman mm. 50sogin. Pitäisköhän Potterit kuunnella iltasatuna.
Oliskohan you tubessa, täytyy katsoa. Tärkeintä on että kertojalla ois miellyttävä ääni!
Saa vinkata jos tulee mieleen mitä kannattaa kuunnella, ehkä jotain kevyttä koska keskittymiskyky ei ole nyt ihan kohdillaan.
Ei oo!Lissu taitaa olla rikas
No on hieno tehosekoitin ja kiviseinä keittiössä.... Ja keittiötasokin kimmeltää kivastiEi oo!
Löysin ton mixerin roskalavalta! Kannun ja terän ostin siihen edullisesti kaupasta! On muuten yksi hienoimmista löydöistä!No on hieno tehosekoitin ja kiviseinä keittiössä.... Ja keittiötasokin kimmeltää kivasti
Varmaan joku murhaaja silpunut sormia sen mikserin kanssaLöysin ton mixerin roskalavalta! Kannun ja terän ostin siihen edullisesti kaupasta! On muuten yksi hienoimmista löydöistä!
Kivet oli alessa!
RoskalavaltaLöysin ton mixerin roskalavalta! Kannun ja terän ostin siihen edullisesti kaupasta! On muuten yksi hienoimmista löydöistä!
Kivet oli alessa!
Enkä mä pahalla kysy, siksi vain kun mua kiinnostaisi antaa koti kissalle tai koiralle joita ei kukaan huoli.Lispe, Oliko niin että koirasi on ulkomailta? Ja huonoista oloista? Kadulta? Kuinka vanha koira nyt on ja kauan se on sulla ollut? Paljon tuollainen ottokoira maksaa?
Normaalisti maksaa 1300-1500€, sain halvemmalla. Ihan on tunnetuista palkituista kenneleistä tän iskä ja äippä. Venäjän tuonti on.Lispe, Oliko niin että koirasi on ulkomailta? Ja huonoista oloista? Kadulta? Kuinka vanha koira nyt on ja kauan se on sulla ollut? Paljon tuollainen ottokoira maksaa?
Niin, tai sellaiselta romulavalta!Roskalavalta
OkNormaalisti maksaa 1300-1500€, sain halvemmalla. Ihan on tunnetuista palkituista kenneleistä tän iskä ja äippä. Venäjän tuonti on.
Niin, tai sellaiselta romulavalta!