Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei voi olla totta!!!! Me ollaan samiksii!

Arvaa iskikö paniikki kun videoista spragas kelaus mode! Piti saada elokuva kelattua alkuun, veitsi onneksi toimi hyvin, sen ku tuikkas ja pyöritteli ni(y).:D
Entäs painajainen elm streetillä leffat? Niitä katsottiin joskus silloin 12v ja ne oli hyviä. :ROFLMAO:
Ja ne hammaslääkäri kauhuleffat. Ne oli ällöjä... Hyi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niinkö se meni!:confused: Noh, se joka tapauksessa tuntui omassa jalassa inhalta ja nostin jalat sohvalle!:D

Vampyyrilehvoja kun katsoin pienenä niin nukkumaan mennessäni pidin kättä kaulalla ja toinen puoli oli visusti tyynyä vasten!:D
Mä taas pelkäsin tappajahain jälkeen niin paljon etten uskaltanut mennä uimaan ennenkun kaverit meni:D
Aattelin aina, että parempi pysyä hiekalla, jos kaverit häviää pinnan alle:D
Psyko kakkosen kattelin väen väkisin kotona (eli äitiltä menin piiloon ja tihruilin sen sohvan takaa), sitten suutuin hänelle siitä että pelkäsin niin paljon sen jälkeen:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Muistatteko lehvaa Kauhun kuristus (Michael Caine)! Siinä käsi irtosi auto tapaturmassa ja se käsi lähti kuristamaan ihmisiä joita se kädetön vihas!:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä taas pelkäsin tappajahain jälkeen niin paljon etten uskaltanut mennä uimaan ennenkun kaverit meni:D
Aattelin aina, että parempi pysyä hiekalla, jos kaverit häviää pinnan alle:D
Psyko kakkosen kattelin väen väkisin kotona (eli äitiltä menin piiloon ja tihruilin sen sohvan takaa), sitten suutuin hänelle siitä että pelkäsin niin paljon sen jälkeen:oops:
Sama mulla tappajahaista! Niin monet ulkomaan reissut olin murot uikkareissa!! ETENKIN kun mentiin vesibanskulla mitä moottorivene veti perässään, kuten tappajahaissakin! Katselin kauhuissani ympärille, että mistä se hainevä nousee pintaan!:confused:

Vieläkin pelkään välillä olla vedessä! Vaikka ihan vaan Suomessa meressä! Järvessä tai lammessa pelkään käärmeitä koska uin kyyn kanssa muutama vuos sitten!:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No joo Freddy! En voinut edes istua vessanpöntölle kyttäämättä sinne sataa kertaa! Pelkäsin että käsi nousee vedestä!:confused:
Freddy:LOL: meitä vaan hirveästi nauratti kun ihminen imeytyi sänkyyn ja suihkusi sieltä soossina kattoon.

Muistaako kukaan niitä jotain hammaslääkäri kauhuleffoja, millä nimellä ne löytyy? Olen jostain etsinyt hammaslääkäri nimikkeellä enkä löytänyt
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Sama mulla tappajahaista! Niin monet ulkomaan reissut olin murot uikkareissa!! ETENKIN kun mentiin vesibanskulla mitä moottorivene veti perässään, kuten tappajahaissakin! Katselin kauhuissani ympärille, että mistä se hainevä nousee pintaan!:confused:

Vieläkin pelkään välillä olla vedessä! Vaikka ihan vaan Suomessa meressä! Järvessä tai lammessa pelkään käärmeitä koska uin kyyn kanssa muutama vuos sitten!:confused:
Meillä oli pari vuotta sitten mökillä ihan stanan paksu iso rantakäärme mikä lähti uimaan luikertelemaan laiturinvierestä kun uimaan meinasin...
Ja viime kesänä oli 30cm särkiä mitkä uivat ihan vähän matkan päässä jaloista kun menin seisomaan veteen. Ne oli n10-20cm päässä lähimmillään
 
Meillä oli pari vuotta sitten mökillä ihan stanan paksu iso rantakäärme mikä lähti uimaan luikertelemaan laiturinvierestä kun uimaan meinasin...
Ja viime kesänä oli 30cm särkiä mitkä uivat ihan vähän matkan päässä jaloista kun menin seisomaan veteen. Ne oli n10-20cm päässä lähimmillään
Mutta eihän rantakäärme pure ihmistä, ainakaan helposti?
Myrkyllinen ei ainakaan ole...pureeko särjet ihmistä?:eek:
 
Meillä oli pari vuotta sitten mökillä ihan stanan paksu iso rantakäärme mikä lähti uimaan luikertelemaan laiturinvierestä kun uimaan meinasin...
Ja viime kesänä oli 30cm särkiä mitkä uivat ihan vähän matkan päässä jaloista kun menin seisomaan veteen. Ne oli n10-20cm päässä lähimmillään
Hyi heleketti!!:confused:
 
Mutta eihän rantakäärme pure ihmistä, ainakaan helposti?
Myrkyllinen ei ainakaan ole...pureeko särjet ihmistä?:eek:
Ei oo myrkyllinen mutta iso ja inha! Kotieläin Boaa ja Pyyttonia pitelee mielellään sylissä mutta en voi sietää noita sätänän luonnontuotteita!:confused:
Enkä tykkää että kalat osuu muhun vedessä!!!:confused:
Kerran hyppäsin kaverin selkään keskellä isoa lampea kun joku iso kala osui muhun!:D
 

Yhteistyössä