Ennnnnnn katoJos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girl
Ennnnnnn katoJos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girl
Näkyykö se netflixistä?Jos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girl
Katso happy death day.Ennnnnnn kato
Huiii ei, siellä kummittelee
Olen kattonut, molemmat osat...vaikutti enemmän kauhu komedialta.Katso happy death day.
Just siks!Huiii ei, siellä kummittelee
No sellainen se vähän on. Ajattelin että se sopisi, ei pelota tai ahdista sinua liikaaOlen kattonut, molemmat osat...vaikutti enemmän kauhu komedialta.
TämäköJos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girl
Mä tykkään pelottavista elokuvistaNo sellainen se vähän on. Ajattelin että se sopisi, ei pelota tai ahdista sinua liikaa
Hmm ristiriitaista... Kummitustalo ei käy, nuo dead girl tms leffat ei käy...Mä tykkään pelottavista elokuvista
Häh?Hmm ristiriitaista... Kummitustalo ei käy, nuo dead girl tms leffat ei käy...
Minkälaisista pelottavista elokuvista? Yliluonnollisista? Murhaaja? Jahtaaja?
Muistan kun olin elokuvissa katsomassa Drag me to Hell elokuvan. Tyttöystävän pää oli koko ajan oikeassa kainalossa ja vieressä istuvan naisen pää oli vasemmassa kainalossa...Häh?
Eiku meinasin että kaikki pelottava/kauhu käy mutta kauhukomedia ei pelota...
Hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nyt katoin ton trailerin ja muistin, että katoin ton joJos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girl
Se muuten oli tosi hemmetin häiritsevä elokuvaMuistan kun olin elokuvissa katsomassa Drag me to Hell elokuvan. Tyttöystävän pää oli koko ajan oikeassa kainalossa ja vieressä istuvan naisen pää oli vasemmassa kainalossa...
Kerro juoniHyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nyt katoin ton trailerin ja muistin, että katoin ton jo
Otatko sä vähän tosissasi noi elokuvat? Joulu tulee, niin saat hedelmäkakkuaSe muuten oli tosi hemmetin häiritsevä elokuva
Sen elokuvan myötä lakkasin syömästä yhtään kuivakakkupalasta tai pullaa
Ai sellaista kivaaSaunassa käyty!
Olipas mukavaa ku olikin kivaa!
No minäpä kerron. Hylätystä rakennuksesta nuoret pojat löytävät sidotun tytön, joka ei kommunikoi mitenkään. No sitä sitten kairataan jokaiseen ruumiinaukkoon ja lopuksi se karkaa ja tappaa suurimman osan näistä pervopojista.Kerro juoni
Se on aina kivaa kun on mukavaaSaunassa käyty!
Olipas mukavaa ku olikin kivaa!
No ei käynyt kuten mun villapaidalle. Se kutistui nuken paidan kokoiseksi...Haha! Pesin villakangastakin pesukoneessa ja se selvis hengissä!!!!