Mihin ketjuun sen vippasit?Höh. Laitoin sit pitsa-uutiseni ihan värään ketjuun.
No ei ainakaan, jos ne synttärit on jossain hoplopissa tms.Iltaa Se on sitten perjantai. En vaan itse vielä pääse rentoutuun kun toinen lapsukainen on synttärikemuissa Joutuu kohta lähteä houkutteleen häntä kotopuoleen. Ja se ei oo ikinä mikään helppo keissi
Mikä?Kylläpä oli netfliksiin tullut synkkä lehva ja silti piti kattoo ja ahistua...ja loppukohtaus oli tosi inha
Mikämikämikä?Kylläpä oli netfliksiin tullut synkkä lehva ja silti piti kattoo ja ahistua...ja loppukohtaus oli tosi inha
VangitutMikämikämikä?
Synkät leffat on parhaita
Huomaa, että olet latvasta lahoPuhe oli emar in pervoiluista
Kai ne lopulta lahdattiin?Vangitut
Itse katsoin the king. Oli hyväVangitut
Miksi ne antavat reikää pojilleHuomaa, että olet latvasta laho
Siinä kidnapataan kaksi pikkutyttöä...enempää en kerro ettei kaikki paljastuKai ne lopulta lahdattiin?
Ooo sun lemppariaSiinä kidnapataan kaksi pikkutyttöä...enempää en kerro ettei kaikki paljastu
Mä aloin kattomaan tuota, mutta nukahin ja sitten herättyäni ajattelin ettei se voinut olla kovin hyvä...Itse katsoin the king. Oli hyvä
No oli se hyvä.Mä aloin kattomaan tuota, mutta nukahin ja sitten herättyäni ajattelin ettei se voinut olla kovin hyvä...
Leffoja, jotka mä jätän katsomatta koska en tykkää ahdistua.Siinä kidnapataan kaksi pikkutyttöä...enempää en kerro ettei kaikki paljastu
Joo...kerro lis....krooh pyyh kroohNo oli se hyvä.
Kieltämättä en ois sitä kattonut, mutta siinä näytteli se yks hyvä näyttelijä (jonkanimeäennytmuista) ja ihan hänen takiaan katoin senLeffoja, jotka mä jätän katsomatta koska en tykkää ahdistua.
Hugh jackmanko?Kieltämättä en ois sitä kattonut, mutta siinä näytteli se yks hyvä näyttelijä (jonkanimeäennytmuista) ja ihan hänen takiaan katoin sen
Hää näytteli X manissä sitä jolla tuli ne veitsimäiset kynnet rystysistä ulos
Joo, juuri hän.Hugh jackmanko?
Jos haluat nähdä sairaan ja ahdistavan leffan niin katso Dead girlJoo, juuri hän.