No tossa linkissä on stokkan kallis angorahuivi.No mielellään halpa mutta en halua kulkea tukka pystyssä ja kipinöiden talvella
No tossa linkissä on stokkan kallis angorahuivi.No mielellään halpa mutta en halua kulkea tukka pystyssä ja kipinöiden talvella
oli kyllä kallisNo tossa linkissä on stokkan kallis angorahuivi.
https://www.careofcarl.fi/fi/artiklar/levis-vintage-clothing-1976-501-original-jeans-rigid-q2107.htmlVoi ryökäle minkä hintaisia noi Levikset on!
Poika ei aiemmin ole ollut merkkien perään, ja aina oon löytänyt kivannäköistä päällepantavaa lapsille hyvään hintaan vaikka joskus esim. Huutiksesta tai Torista, mutta nyt on pakko mennä kaupasta ostamaan kun ei yhtään tiedä noita kokoja tai malleja! Seuraavat voikin sitten ostaa torista kun on jotakin tietoa!
Lasten kanssa vaateostoksilla olo on kyllä helvetistä.Tänään olis kivaa iltapäivälle!
Poika haluaa levikset! Ei oo juuri koskaan farkkuja käyttänyt! Saas nähhä mistä niitä lähdetään hakemaan ja millanen show saadaan aikaiseksi.
Sitten käydään syömässä ja terottamassa luistimet viikonlopun pelejä varten, kun ei saanut sitä itse eilen tehtyä!
En ole miesten farkku malleja katsellut ollenkaan. Pitäisi vähän tsiigailla, ettei mee koko päivän sovittelutalkoiks.
Mulla on kyllä sellainen tyyli, että nappaan aina myyjän mukaan, varmaan tänäänkin. Vaikka naabergulliaiset on joka kerta vastaan! -”Äiti älä nyt pyydä sitä tänne!!”
No joo, muistan itekki lapsena että en halunnut mitään myyjää kyttäämään.
Mutta en mä siellä koko iltaa aio sovitella!Nimimerkillä: Pojalle takki, ja vain viidessä tunnissa!
Et oo vielä tavannut sitä oikeaa naista jos moista pohdit.Kumpi plis viisaampaa, yrittää useampia naisia pienellä panoksella vai vain yhtä ”koko laidalta”?
Olisin tavannut montakin oikeaa, mutta niillä kaikilla oli muuta, tärkempää tekemistäEt oo vielä tavannut sitä oikeaa naista jos moista pohdit.
Olisin tavannut montakin oikeaa, mutta niillä kaikilla oli muuta, tärkempää tekemistä
No ei ne sit kyllä olleet oikeita miehiä!
*tempaisee turpaan* kuitenkin niinku lohdutukseksi.
Pitääkö olla huolissaan, ostokset tehty ja syömässä käyty! Eikä ostettu pelkkiä farkkuja vaan paitaa ka kenkää myös!Lasten kanssa vaateostoksilla olo on kyllä helvetistä.
Itse käyn aina tekemässä (nettivertailun jälkeen) alustavan kierroksen, ettei sitten tarvitse mennä kuin kahteen/kolmeen kauppaan. Säästää kummasti hermoja.
Pitääkö olla huolissaan, ostokset tehty ja syömässä käyty! Eikä ostettu pelkkiä farkkuja vaan paitaa ka kenkää myös!
Kello on vaille kuus. Oon varmaan taivaassa!
mahollisimman montaaKumpi plis viisaampaa, yrittää useampia naisia pienellä panoksella vai vain yhtä ”koko laidalta”?
mää panen aina mahollisimman monta kerralla
Hajauttaminen toimii sijoittamisessakinmahollisimman montaa
Iltaa iltaa iltaa iltaa iltaa ILTAAAAAPäivää. KalaMies on kotona. Koti on paras paikka
Todista että on ilta. Mieluiten matemaattisella induktiolla, kiitosIltaa iltaa iltaa iltaa iltaa ILTAAAAA
(n + 1)[(n + 1) + 1][2(n + 1) + 1] = (n + 1)(2n2 + 7n + 6).Todista että on ilta. Mieluiten matemaattisella induktiolla, kiitos
Iltaa Se on sitten perjantai. En vaan itse vielä pääse rentoutuun kun toinen lapsukainen on synttärikemuissa Joutuu kohta lähteä houkutteleen häntä kotopuoleen. Ja se ei oo ikinä mikään helppo keissiPäivää. KalaMies on kotona. Koti on paras paikka