vierailija
minä ainaski kattelen, tosin en sillai negatiivisesti arvostellakseni vaan arvioin lähinnä panettavuutta
minä ainaski kattelen, tosin en sillai negatiivisesti arvostellakseni vaan arvioin lähinnä panettavuutta
kaikkia perkeleitä se tuo leipä elättääNiilo22 tiätty
Niilo on ihana ja sympaattinen nallekarhu..kaikkia perkeleitä se tuo leipä elättää
makusa kullaki sano kissa ku muniaan nuoliNiilo on ihana ja sympaattinen nallekarhu..
Voi ristus!!!minä ainaski kattelen, tosin en sillai negatiivisesti arvostellakseni vaan arvioin lähinnä panettavuutta
On!Niilo on ihana ja sympaattinen nallekarhu..
Jopas sitä ollaan avoimena heti aamupäivästämakusa mullaki sano naapurin Pirkko ku muniani nuoli
eikun koira kun prsettään nuoli....makusa kullaki sano kissa ku muniaan nuoli
ny on jo iltapäiväJopas sitä ollaan avoimena heti aamupäivästä
Älä nyvviiti muodollisuuksiin tarttua...ny on jo iltapäivä
Ei mitään rotia taas Ruutiksella!Älä nyvviiti mun imettimiin tarttua...
NiinpäMiusta kuitenkin väärin ja eläinrääkkäystä eikä mikään hauska läppä. Ois ansainnut rangaistuksen.
Ihana kuulla, että koiralla kaikki hyvin! Kyllä sitä tuli ajateltua ennen kuin unen päästä sai kiinni, oma koira visusti kainalossa ja sitä hellästi paijailin.Miusta kuitenkin väärin ja eläinrääkkäystä eikä mikään hauska läppä. Ois ansainnut rangaistuksen.katso liitettä 8593
Niinpä,onneksi on koira kunnossa kuitenkin.Ihana kuulla, että koiralla kaikki hyvin! Kyllä sitä tuli ajateltua ennen kuin unen päästä sai kiinni, oma koira visusti kainalossa ja sitä hellästi paijailin.
Eläimet ovat niin avuttomia, heidän elämä ja hyvinvointi on täysin meidän armoilla!
Se tytön koira meni sinne mikroon niin kiltisti luottaen että kaikki hyvin. Ihan kamala video ja källi!
Edelleen olen sitä mieltä, että koira kaiken varalta eroon siitä tytöstä...Miusta kuitenkin väärin ja eläinrääkkäystä eikä mikään hauska läppä. Ois ansainnut rangaistuksen.katso liitettä 8593
Juu,ei tuo ok teko ole.Toivottavasti vanhemmat puuttuu tuohon kovalla kädellä vaikka enpä oikein usko,silittelevät päätä kuitenkin.Edelleen olen sitä mieltä, että koira kaiken varalta eroon siitä tytöstä...
Puuvillahuivi ? Minulla ei kutita.Pitäisi löytää jostain hyvä uusi kaulahuivi mutta mikä on sellainen materiaali mikä ei sähköisty? Kaupoissa on akryyli huiveja kyllä mutta hyi hitto että ne on sähköisiä... Villa taas pistelee ja kutittaa..
Jos ei hinta haittaa niin:Pitäisi löytää jostain hyvä uusi kaulahuivi mutta mikä on sellainen materiaali mikä ei sähköisty? Kaupoissa on akryyli huiveja kyllä mutta hyi hitto että ne on sähköisiä... Villa taas pistelee ja kutittaa..
No mielellään halpa mutta en halua kulkea tukka pystyssä ja kipinöiden talvellaJos ei hinta haittaa niin:
Ite ostan henkasta ja maukasta ja oon pakkasella tyyliä:
Pitäisi löytää jostain hyvä uusi kaulahuivi mutta mikä on sellainen materiaali mikä ei sähköisty? Kaupoissa on akryyli huiveja kyllä mutta hyi hitto että ne on sähköisiä... Villa taas pistelee ja kutittaa..