Niin muttakun en mä kehtaa..Mun empiiristen tutkimusten perusteella ehkä 10-20 %:lla uimahallien naiskäyttäjistä on timmi kroppa. Yleensä ne semmoiset on nuoria, lapsettomia naisia ja teinityttöjä.
Mut sit on paljon pienten lasten äitejä roikkumahan ja lätyskätissien kans jotka taluttaa lapsiaan (sinänsä herttaista koska se äiti on uhrannu kroppansa lapsen tekemiseen ja ruokkimiseenkin...).
Ja yli 60-vuotiailla on kroppa ihan eroosiosta romahtanu, mahaläskit ja tissit roikkuu polvissa. Eläkeikäisiä uimareita on paljon, eivätkä he välitä mitä muut ajattelevat.
Sinne vaan sekaan.
Kohta kehtaat! Luota itseesi - tää onnistuu nyt!Niin muttakun en mä kehtaa..
ihan näpsäkän näkösiä sihteerikköjä mutta jotenkin rauhattoman olosiaPäivää kaikille!
Sois sitte perrrrrrrrrrrrjantai!
Ja viikonloppu taas buukattu pelejä täyteen.
Siinähän me ketjutytöt ilakoidaan tulevasta ”minilomasta”.ihan näpsäkän näkösiä sihteerikköjä mutta jotenkin rauhattoman olosia
no ilmankos näytti että ollaan ku ellun kanatSiinähän me ketjutytöt ilakoidaan tulevasta ”minilomasta”.
se on tietty että perrrrjantaisin otetaan iisistiJa Ruutis vaan chillailee ja huudattaa meille täysillä:
Kohta kehtaat! Luota itseesi - tää onnistuu nyt!
papparaisilla tulee nälkä ens viikolla, kun posti on lakossa?se on tietty että perrrrjantaisin otetaan iisisti
Ei mulla mitään kanoja oleno ilmankos näytti että ollaan ku ellun kanat
Ja nukutaan YLI PUOLELLE PÄIVÄN!?Ai Boobsi on baarissa?
Hitto noita nuoria opiskelijoita! Ei niiku mitään rotia!
Yöt pitkät kukutaan ja juostaan kuppiloissa!
Varmasti tulee. Siksi niille ruukataankin rakentaa aitaus, etteivät tulis.Ei mulla mitään kanoja ole
Oliskin ja kukko
Täälläpäin asuu sellanen mies jolla oli joskus kukko, joka tuli joka päivä taloon sisälle ja hyppäsi keittiönpöydälle ''juomaan'' isännän kanssa päiväkahvit
Tuskin hää on viime yönä pahemmin nukkunut...Ja nukutaan YLI PUOLELLE PÄIVÄN!?
olis kyllä makeeta jos olis kanoja ja meinaan kyllä joku päivä hommatakkin niitä, kukko pitää olla kans koska kanoilla ei suju hommat jollei ole kukkoaEi mulla mitään kanoja ole
Oliskin ja kukko
Täälläpäin asuu sellanen mies jolla oli joskus kukko, joka tuli joka päivä taloon sisälle ja hyppäsi keittiönpöydälle ''juomaan'' isännän kanssa päiväkahvit
Tuo on yksi syistä miksi haluan maalle!Ei mulla mitään kanoja ole
Oliskin ja kukko
kuka on Niilo?Niilo taas paasaa
Kehtaat ! Siellä on erinlaisia vartaloita.Eikä varmaan kukaan kahtele arvostelevasti toisten vartaloita.Niin muttakun en mä kehtaa..
minä ainaski kattelen, tosin en sillai negatiivisesti arvostellakseni vaan arvioin lähinnä panettavuuttaKehtaat ! Siellä on erinlaisia vartaloita.Eikä varmaan kukaan kahtele arvostelevasti toisten vartaloita.
Et löydä enää helpolla kunnollista rehua kanoilles. Keräätkö niille kastematoja?olis kyllä makeeta jos olis kanoja ja meinaan kyllä joku päivä hommatakkin niitä, kukko pitää olla kans koska kanoilla ei suju hommat jollei ole kukkoa
mökkinaapurilla on ja mukava kuunnella kun se kukko välillä kiekuu
OikeestiNiilo taas paasaa
Siskolla oli joskus kanoja ja kukkomökkinaapurilla on ja mukava kuunnella kun se kukko välillä kiekuu
Mummolassa sattui samanlainen juttu, mutta heppa ei napannut korppuja vaan mummon kourasta sokeripalan ja ruisleipää.Siellä hevonen pisti päänsä sisää avoimesta ikkunoista ja nappas pöydästä korppuja!
Täh??kuka on Niilo?
en minä niille rupea matoja keräämään, kerätköön itseEt löydä enää helpolla kunnollista rehua kanoilles. Keräätkö niille kastematoja?