Mitäs makua?Iltaa kaikille!
Nyt on ollu kyllä sellanen päivä että otan napsut!
Disaronno Amaretto.Mitäs makua?
Tottakai!voitko sä Lispetti leikkiä mun kanssa?
Disaronno Amaretto.
En tiedä...Tottakai!
Mitä leikitään?
Raakana! On ihan älyttömän hyvää ja lämmittää mukavasti.
Otatko sitä raakana vai teetkö drinksun?
Mantelilikööri ? Voih siitä on vuosia aikaa kun on tullut tuota maisteltua.Disaronno Amaretto.
Arviutellaanko?En tiedä...
On hyvää! Kyllä nyt viimeistään pikkujouluaikana kannattaa jo ottaa!Mantelilikööri ? Voih siitä on vuosia aikaa kun on tullut tuota maisteltua.
olen joskus kuullut tuon... se on joku kalasoppa. seisoppa.Arviutellaanko?
Mä alotan!
Millainen on laihialainen vi--gra?
Onha se hyvää,mut mie oon jättänyt alkoholin lähes kokonaan pois. Mitä nyt ehkä pari kertaa vuodessa kuohuviiniä tai muuta viiniä pullo tai pari siideriä.On hyvää! Kyllä nyt viimeistään pikkujouluaikana kannattaa jo ottaa!
Vaimo haukkuu pystyyn!olen joskus kuullut tuon... se on joku kalasoppa. seisoppa.
jaahas... vastausvaihtoehtoja on useampi sopivaVaimo haukkuu pystyyn!
Keksi samalla seuraava!nyt pitää mennä pskalle
Mä kans!!! ja heti alko jo mielikuvitus laukkaamaan että mitäs sä sieltä niiku meinaat!Pikkasen väärin luin tuon kaupan nimen katso liitettä 8570
Mä kans!!! ja heti alko jo mielikuvitus laukkaamaan että mitäs sä sieltä niiku meinaat!
No riemurailithan riemukaupoilla käyp ostamassa munanjatkeita, kaikkihan sen tietää.
Tiiätkö muuten semmoisen nettikaupan kun riemukauppa ?
Ei muuten oo sitten mikään seksilelu/ asukauppa vaikka ensin tulee mieleen semmoset riemut
Kauniita unia ja hattaran kuvia!Jaa'a on se vaan lähettävä nukkumaan että jaksaa herätä ennen puoli kahdeksaa. Hyvää yötä ja kauniita unia katso liitettä 8571