Nainen on saanu muutaki ku lämmintä kättä!
Nainen on saanu muutaki ku lämmintä kättä!
Nääh.. olutta vaan.Nainen on saanu muutaki ku lämmintä kättä!
Noh, mäki otan sitte napsut! Kippis!Nääh.. olutta vaan.
Kippis ja terviseksi!Noh, mäki otan sitte napsut! Kippis!
Täälhä tulee ihan alkkikseks teidän kanssa!!
Ellu syö ja pelaa poikien kanssa!Mis muut on? Yks on tietty nukkumassa.
Nii meinasit että oon täällä heti hame korvissa ja sakset auki ku otan pikku napanterin!Kippis ja muista turvaseksi!
täh? etkö muka oo?Nii meinasit että oon täällä heti hame korvissa ja sakset auki ku otan pikku napanterin!
HahNii meinasit että oon täällä heti hame korvissa ja sakset auki ku otan pikku napanterin!
Mä voin olla ilman juomaakin. Mutta mitään iloa yksin ollessa.Nii meinasit että oon täällä heti hame korvissa ja sakset auki ku otan pikku napanterin!
Oommä kai vähä.täh? etkö muka oo?
Ei kai siihen alkoholia tarvia ?Nii meinasit että oon täällä heti hame korvissa ja sakset auki ku otan pikku napanterin!
ottasikko ryypin? mää voisin tarjota...Oommä kai vähä.
Muutenki.
Mitäs on tarjolla?ottasikko ryypin? mää voisin tarjota...
Wau!tarttiskohan vaihtaa hontra vähän tuareempaan malliin, uskon että tällä pitäs keretä aikas hyvin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hondan-uutuusmallin-suorituskyky-alkaa-olla-jo-taysin-alyvapaalla-tasolla/7617898#gs.elgs74
Tui tui..ottasikko ryypin? mää voisin tarjota...
Oon juutuuppasesta kahtonu joulujuttuja ja voi hiivatti kun niille ei mainaa saaha laitettua stoppia, ne on koukuttavia!Mie katsoin emmerdalen ja huuhtelin tiskit kun mies pesi ne.
Lueskelin jouluaskartelu ja ruokakirjoja.
Ei sitä tiedä. Jos on muita vieraitaEllu tuskin sukurutsaamista harrastaa senki pikku piainen!
eipä nuo hondat oikein metsään sovi, asvaltilla ovat sitten vimpan päälleWau!
No tuollako meinaat sitten leipoa metsään?
Kyykkikset on kyllä kivoimpia.