Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu en:D

Uimaveden pitää olla joko lämmintä kuin kissanmaito, sillon kun on lämmintä ja tyyntä on just paras aika mennä iltauinnillekin:love:
...tai sitten sopivan vilposta, että siellä on kiva polskia ja roiskia vettä muidenkin (sun) päälle!:p
Se on aivan mahtavaa ku menee saunasta avantoon ja nopsaa takaisin saunaan.

Olipa karvainen odottaja pahalla päällä kun tulin kotiin. Ei se vaan viihdy yksinään!:coffee: Ihan selkeesti sanoi mulle että haista pas*a!:notworthy:
Autossahan se yleensä oottelee ja on lähes aina mun mukana.:love: Outoa olla ilman sitä.:notworthy:

Huhhuh, oli sen verran energiaa tuolla koiralla ku veettiin lenkki, että jos ois ollu purje messissä tuolla tuulella ni oisin ollu melko korkeella!:coffee::LOL:
Pitihän se taas vapaaks laskea toisten mailla, ilman mitään lupia!:sneaky: Hyvännäköstä kun valo liikkuu tuhatta ja sataa, ei siellä pimeydessä erota mustaa koiraa ollenkaan. Karvavauva on ku amerikkalainen joulukuusi valojensa puolesta.:D
Yhteen valoon en enää turvaudu kun muutamasti on valo jääny oksaan ku se painelee ryteikössä.

Pitäisköhän sitä sitte vielä iltakahveet keitellä ennen ku mänee suihkuun.:barefoot::coffee:

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Olipa karvainen odottaja pahalla päällä kun tulin kotiin. Ei se vaan viihdy yksinään!:coffee: Ihan selkeesti sanoi mulle että haista pas*a!:notworthy:
Autossahan se yleensä oottelee ja on lähes aina mun mukana.:love: Outoa olla ilman sitä.:notworthy:

Huhhuh, oli sen verran energiaa tuolla koiralla ku veettiin lenkki, että jos ois ollu purje messissä tuolla tuulella ni oisin ollu melko korkeella!:coffee::LOL:
Pitihän se taas vapaaks laskea toisten mailla, ilman mitään lupia!:sneaky: Hyvännäköstä kun valo liikkuu tuhatta ja sataa, ei siellä pimeydessä erota mustaa koiraa ollenkaan. Karvavauva on ku amerikkalainen joulukuusi valojensa puolesta.:D
Yhteen valoon en enää turvaudu kun muutamasti on valo jääny oksaan ku se painelee ryteikössä.

Pitäisköhän sitä sitte vielä iltakahveet keitellä ennen ku mänee suihkuun.:barefoot::coffee:
Osta sellainen valokaulapanta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Colliet ja Sheltit on turhan arkoja mun makuun, mutta Saku on kiva.:love:
Collie ja Sheltti on ehkä vähän kevyempiä vaihtoehtoja, Saku on melko energinen!
Appivanhempien saku on aivan nyhverö ja rauhallinen kuin mikä. Se ei uskalla mennä yksin pimeäänkään, eikä se taida osata edes haukkua. En ainakaan ole koskaan kuullut. Hävettää oikein, koska siellä aidassa on "varokaa koiraa" - kyltti.

Colliet ja Sheltit on turhan arkoja mun makuun, mutta Saku on kiva.:love:
Collie ja Sheltti on ehkä vähän kevyempiä vaihtoehtoja, Saku on melko energinen!
Ei collie ole arka, meillä oli collie joskus ja sisko halus vahvistaa koulutuksessa sen suojeluvaistoa, mutta kouluttaja sanoi ehdottoman ein...ja selitti, että se vaisto colliella on jo syntyessään ja jos sitä vahvistaa liikaa, voi koirasta tulla ylisuojeleva.
Linda oli täydellinen pakkaus...olin aina turvassa sen kanssa, liikuin sitten missä tahansa:love::love:

Sheltit on seurakoirana taas ihan parhaimpia...saku meillä oli kun olin lapsi ja aivan ihana olikin, mutta itte tykkäisin pitkäkarvaisesta enemmän!:love:

• Tykkää
Niin joo ja mitä sheltteihin tulee niin ainakin ne kaksi shelttiä jotka olen itte omistanut ovat olleet kaikkea muuta kuin arkoja....toinen niistä ajoi kaks vokkilaisten miespuolista asukkia hevonhiivattiin mein vanhalta talolta kun nää kaksi arjen sankaria kuvittelivat tulevansa sisälle kutsumatta:love:

• Tykkää

Yhteistyössä