Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää!:)

Olipas muuten metsässä vauhtia tänään koiran kanssa! Se jahtas myyriä ja jäniksiä niin että havunneulat pöllysi!:LOL:

Mitä teen kun saan olla ihan rauhassa yksin kotona.:oops:
On vähän omaa kivaa.:oops:

Katselen pojan kiekkopeliä telkkarista ja kommentoin sitä suureen ääneen.:D

Jaa niin silleen, en mä haluu jonkun toisen valkkaamia elintarvikkeita:confused: Haluun itse valita leipäni ja lihani ja tarkistaa parhaat päiväykset:oops: Ja mitäs jos joku tuote on loppu? En mä halua että kariniemen kanoja korvataan millään kotimaista kanoilla:eek:
Asutaan itse niin lähellä prismaa, niin en ole kokeillut, mutta muutama kaveri käyttää. He ovat olleet tyytyväisiä. Luulen, että tuo toiminta loppuisi nopeasti, jos parasta ennen päivämäärät ovat suhteellisen pian.

Edit: niin ja ne kerää myös valmiiksi ja sitten voit noutaa. Tällöin välttyy toimituskustannuksilta ja maksuilta.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Asutaan itse niin lähellä prismaa, niin en ole kokeillut, mutta muutama kaveri käyttää. He ovat olleet tyytyväisiä. Luulen, että tuo toiminta loppuisi nopeasti, jos parasta ennen päivämäärät ovat suhteellisen pian.

Edit: niin ja ne kerää myös valmiiksi ja sitten voit noutaa. Tällöin välttyy toimituskustannuksilta ja maksuilta.
Hmmm....Ehkä sitten 50 vuoden päästä:D

Sainpa muuten vapautuksen sukulointireissulta:coffee: Isäntä lähti yksin lasten kanssa.
Tosin vapautus vaatii sen että mä imuroin, käyn kaupassa ja pesen pyykkiä.

....Jotka joutuisin tekeen illalla kuitenkin joten voitolle jäin! Buahhahhahhaa:ROFLMAO::oops::cautious::sneaky:
Meilläkin on joskus diili että mies ottaa muksut ja käyvät jossain, ja heitä odottaa sit siivottu koti ja ruoka. :) Kyllä siinä jonkin verran ihan omaa vapaa-aikaakin jää.

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä