Meillä jätetään aina. Tosin yleensä koneet käy yöllä.Jätätkö pesukoneen päälle kun lähdet kauppaan?
Meillä jätetään aina. Tosin yleensä koneet käy yöllä.Jätätkö pesukoneen päälle kun lähdet kauppaan?
Niin ei ruutiksen tämmöistä tarvitse osata kirjoittaa. Hänelle riittää, että osaa matematiikkaa: 6+9 = 69Ruutiksen siis pitää opetella kauniimman kielen käyttö; "mies maistoi kukkasi mettä samalla kun hellästi huulesi vaelsivat ympäri hänen lemmenvaltikkaansa..."
Nukuitko nyt yöllä ettei Echon tarvitse tulla ripittämään unirytmin tärkeydestä?Päivää
En, vartoon pesuohjelman loppuun ensin. Ja tajusin kun rupes tuleen outo olo että mun pitäis syödäkkin joten syön vielä. Varmaan keksin vielä sen 100 asiaa ennenku kerkeen kauppaankaanJätätkö pesukoneen päälle kun lähdet kauppaan?
Testaa FoodietaEn, vartoon pesuohjelman loppuun ensin. Ja tajusin kun rupes tuleen outo olo että mun pitäis syödäkkin joten syön vielä. Varmaan keksin vielä sen 100 asiaa ennenku kerkeen kauppaankaan
Ei saa jättääMeillä jätetään aina. Tosin yleensä koneet käy yöllä.
Yritäppä estääEi saa jättää
Sitä S-ryhmän sovellusta vai? Mulla on se mut ei siitä oikein oo irronnut iloa muuten kuin hintavertailussa ja siinä kun tarkistaa onko joku tuote valikoimissa vai nouTestaa Foodieta
No joo, se on kyllä hieman hintavaa jos ottaa kotiinkuljetettuna...Sitä S-ryhmän sovellusta vai? Mulla on se mut ei siitä oikein oo irronnut iloa muuten kuin hintavertailussa ja siinä kun tarkistaa onko joku tuote valikoimissa vai nou
Jaa niin silleen, en mä haluu jonkun toisen valkkaamia elintarvikkeita Haluun itse valita leipäni ja lihani ja tarkistaa parhaat päiväykset Ja mitäs jos joku tuote on loppu? En mä halua että kariniemen kanoja korvataan millään kotimaista kanoillaNo joo, se on kyllä hieman hintavaa jos ottaa kotiinkuljetettuna...
Kävi kahtena päivänä.en veikannut tuota touhua vaan epäilin ketun käyneen kolossa
Asutaan itse niin lähellä prismaa, niin en ole kokeillut, mutta muutama kaveri käyttää. He ovat olleet tyytyväisiä. Luulen, että tuo toiminta loppuisi nopeasti, jos parasta ennen päivämäärät ovat suhteellisen pian.Jaa niin silleen, en mä haluu jonkun toisen valkkaamia elintarvikkeita Haluun itse valita leipäni ja lihani ja tarkistaa parhaat päiväykset Ja mitäs jos joku tuote on loppu? En mä halua että kariniemen kanoja korvataan millään kotimaista kanoilla
Oliko piispa?Olipa hyvä munkki. Nams
Hillomunkki? Berliinin munkki? Kermamunkki?Olipa hyvä munkki. Nams
Siellä sitä vaan herkutellaan, ensiks ratsastellaan viikonloppu ja sitten pannaan munkkia suuhunOlipa hyvä munkki. Nams
Hmmm....Ehkä sitten 50 vuoden päästäAsutaan itse niin lähellä prismaa, niin en ole kokeillut, mutta muutama kaveri käyttää. He ovat olleet tyytyväisiä. Luulen, että tuo toiminta loppuisi nopeasti, jos parasta ennen päivämäärät ovat suhteellisen pian.
Edit: niin ja ne kerää myös valmiiksi ja sitten voit noutaa. Tällöin välttyy toimituskustannuksilta ja maksuilta.
Meilläkin on joskus diili että mies ottaa muksut ja käyvät jossain, ja heitä odottaa sit siivottu koti ja ruoka. Kyllä siinä jonkin verran ihan omaa vapaa-aikaakin jää.Sainpa muuten vapautuksen sukulointireissulta Isäntä lähti yksin lasten kanssa.
Tosin vapautus vaatii sen että mä imuroin, käyn kaupassa ja pesen pyykkiä.
....Jotka joutuisin tekeen illalla kuitenkin joten voitolle jäin! Buahhahhahhaa
Varsinkin, jos tilaat siivoojan ja pitopalvelun sillä välinMeilläkin on joskus diili että mies ottaa muksut ja käyvät jossain, ja heitä odottaa sit siivottu koti ja ruoka. Kyllä siinä jonkin verran ihan omaa vapaa-aikaakin jää.
Meidät on armomurhattu sitä ennen, koska se on ekotekoHmmm....Ehkä sitten 50 vuoden päästä
Sama tavara eri paketissaJaa niin silleen, en mä haluu jonkun toisen valkkaamia elintarvikkeita Haluun itse valita leipäni ja lihani ja tarkistaa parhaat päiväykset Ja mitäs jos joku tuote on loppu? En mä halua että kariniemen kanoja korvataan millään kotimaista kanoilla
Ei iltaruuan tekemiseen pitopalvelua tarvita.Varsinkin, jos tilaat siivoojan ja pitopalvelun sillä välin