Aqela
Jaahameni kyllä läpi mutta poistettiin dkohta
Me ollaan puuhailtu yhdessä. Oltu vaan ja saunottu.
Jaahameni kyllä läpi mutta poistettiin dkohta
Mä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.
Ehkä seuraavalla kerralla hoksaan kysyä miksi se niin tekee.
Se on ihan ko koiranpentu. Tulee liki ja tuijottaa silmillään alaviistosta ihan kuin ois vailla jotain.
Mä haluaisin ostaa koiran...ikävä sitä touhua ja tuhinaa ja muuta pölinää mikä niistä lähteeMä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.
Se on ihan ko koiranpentu. Tulee liki ja tuijottaa silmillään alaviistosta ihan kuin ois vailla jotain.
Mä haluaisin ostaa koiran...ikävä sitä touhua ja tuhinaa ja muuta pölinää mikä niistä lähtee
Joku sanoi joskus täällä, että se on kaiken lisäks joku täysin huijaus juttu.Taas toi seksiviestinkirjoittaja-työpaikkatyrkytys.
Ihana!Me saadaan lainaan aina halutessamme. Ja sen pitää riittää siihen kunnes jäädään eläkkeelle.
ainahan tommoset on huijjaustaJoku sanoi joskus täällä, että se on kaiken lisäks joku täysin huijaus juttu.
No kyllä me se tiietäänainahan mulla seisoo
No kyllä me se tiietäänainahan mulla seisoo
tarkoitat varmaan että ennen seisoiNo kyllä me se tiietään
Saattaa olla noinkin, mistä näistä aina tietäätarkoitat varmaan että eilen seisoi
Mikä mysteeri tyttö? ja missä?Mä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.
No äläpä, mullakin on hirveä koiran kaipuu mutta tiedostan kumminkin että tälläkin hetkellä elämä on niin hektistä että onneks ei koiraa ole Mutta silti, on ne niin ihaniaMä haluaisin ostaa koiran...ikävä sitä touhua ja tuhinaa ja muuta pölinää mikä niistä lähtee
Oliskos kuitenkin sun mielikuvitus lähteny vähän turhan rajulle laukallejaahans, sensuuri iski viestiini jossa arvuuttelin viikonlopun tapahtumia
Jos se on sitä mitä luulen niin ruutis arvasi oikein.Oliskos kuitenkin sun mielikuvitus lähteny vähän turhan rajulle laukalle
Ruutiksen siis pitää opetella kauniimman kielen käyttö; "mies maistoi kukkasi mettä samalla kun hellästi huulesi vaelsivat ympäri hänen lemmenvaltikkaansa..."Jos se on sitä mitä luulen niin ruutis arvasi oikein.
No oletko nyt relannut tänään? Itse jouduin käymään vaatekaupoilla ja tytär halusi väkisin untuvatakinPäivää
en veikannut tuota touhua vaan epäilin ketun käyneen kolossaRuutiksen siis pitää opetella kauniimman kielen käyttö; "mies maistoi kukkasi mettä samalla kun hellästi huulesi vaelsivat ympäri hänen lemmenvaltikkaansa..."
En vielä ole ehtinyt, pyykkikone rullaa, tiskit oon tiskannut, kerännyt romut lattioilta ja imuroinnin päätin just, kohta lähden käymään kaupassa miettien mitä huomenna ja ens viikolla ylipäätään söis. No ehkä sellasta puolirelaamista kuitenkin kun kukaan ei häiritseNo oletko nyt relannut tänään? Itse jouduin käymään vaatekaupoilla ja tytär halusi väkisin untuvatakin
Jätätkö pesukoneen päälle kun lähdet kauppaan?En vielä ole ehtinyt, pyykkikone rullaa, tiskit oon tiskannut, kerännyt romut lattioilta ja imuroinnin päätin just, kohta lähden käymään kaupassa miettien mitä huomenna ja ens viikolla ylipäätään söis. No ehkä sellasta puolirelaamista kuitenkin kun kukaan ei häiritse
Itse hetken aamulla ajattelin että nythän voisin lähteä farkkuostoksillekkin mutta en kyllä jaksanut Mut mä relailen sit sen kauppa käynnin jälkeen, jollen taas keksi jotain "äärimmäisen tärkeää"