Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.

Ehkä seuraavalla kerralla hoksaan kysyä miksi se niin tekee.

Se on ihan ko koiranpentu. Tulee liki ja tuijottaa silmillään alaviistosta ihan kuin ois vailla jotain. :confused:
Mä haluaisin ostaa koiran...ikävä sitä touhua ja tuhinaa ja muuta pölinää mikä niistä lähtee:love:

• Tykkää
Reactions: Kais, Aqela ja r0s
Mä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.

Ehkä seuraavalla kerralla hoksaan kysyä miksi se niin tekee.

Se on ihan ko koiranpentu. Tulee liki ja tuijottaa silmillään alaviistosta ihan kuin ois vailla jotain. :confused:
Mikä mysteeri tyttö?:eek: ja missä?
Multa mennyt ilmeisesti ohi jos oot aiemmin kertonut:oops:

Tulee heti kauhuelokuvien tuijottavat (kummitus)lapset mieleen:confused:
....ootko varma että hän on oikea?:cautious:

Mä haluaisin ostaa koiran...ikävä sitä touhua ja tuhinaa ja muuta pölinää mikä niistä lähtee:love:
No äläpä, mullakin on hirveä koiran kaipuu mutta tiedostan kumminkin että tälläkin hetkellä elämä on niin hektistä että onneks ei koiraa ole(n) Mutta silti, on ne niin ihania:love:
Mä en halua hoitokoiraa ottaa kun tiedän että se aiheittaa vielä tuskaisemman kaipuun:(

Sainpa muuten vapautuksen sukulointireissulta:coffee: Isäntä lähti yksin lasten kanssa.
Tosin vapautus vaatii sen että mä imuroin, käyn kaupassa ja pesen pyykkiä.

....Jotka joutuisin tekeen illalla kuitenkin joten voitolle jäin! Buahhahhahhaa:ROFLMAO::oops::cautious::sneaky:

No oletko nyt relannut tänään? Itse jouduin käymään vaatekaupoilla ja tytär halusi väkisin untuvatakin :)
En vielä ole ehtinyt, pyykkikone rullaa, tiskit oon tiskannut, kerännyt romut lattioilta ja imuroinnin päätin just, kohta lähden käymään kaupassa miettien mitä huomenna ja ens viikolla ylipäätään söis(n). No ehkä sellasta puolirelaamista kuitenkin kun kukaan ei häiritse:D
Itse hetken aamulla ajattelin että nythän voisin lähteä farkkuostoksillekkin mutta en kyllä jaksanut:LOL: Mut mä relailen sit sen kauppa käynnin jälkeen, jollen taas keksi jotain "äärimmäisen tärkeää":ROFLMAO:

vierailija
En vielä ole ehtinyt, pyykkikone rullaa, tiskit oon tiskannut, kerännyt romut lattioilta ja imuroinnin päätin just, kohta lähden käymään kaupassa miettien mitä huomenna ja ens viikolla ylipäätään söis(n). No ehkä sellasta puolirelaamista kuitenkin kun kukaan ei häiritse:D
Itse hetken aamulla ajattelin että nythän voisin lähteä farkkuostoksillekkin mutta en kyllä jaksanut:LOL: Mut mä relailen sit sen kauppa käynnin jälkeen, jollen taas keksi jotain "äärimmäisen tärkeää":ROFLMAO:
Jätätkö pesukoneen päälle kun lähdet kauppaan?

Yhteistyössä