Aqela
En ole parikkalassa. Mutta lähellä sitä. Isä on pohjois-karjalasta.Jos olet parikkalassa niin et ole pohjois-karjalassa
En ole parikkalassa. Mutta lähellä sitä. Isä on pohjois-karjalasta.Jos olet parikkalassa niin et ole pohjois-karjalassa
Mille ne maistuu? Onko ne maultaan persikoita, mandariineja vai mitäJuu! On ihania!
Oukei. Asia kunnossaEn ole parikkalassa. Mutta lähellä sitä. Isä on pohjois-karjalasta.
Luin nopsaan että perssilmiä...Kattelin Niilon pelistriimiä ja totesin, että jopa minä osaisin pelata paremmin
Vaikea muuten kuvailla. Ei ole kirpeää vaan lempeää, makeaa, tekstuuri on pehmeä paitsi kuori (sekin syödään) jos et syö täysin kypsänä (silleenkin on hyvä).Mille ne maistuu? Onko ne maultaan persikoita, mandariineja vai mitä
On hyviä, suosittelen maistamaan!Oletteko syöneet persimoneja? (kaki, sharon) onko ne hyviä?
Vaikea muuten kuvailla. Ei ole kirpeää vaan lempeää, makeaa, tekstuuri on pehmeä paitsi kuori (sekin syödään) jos et syö täysin kypsänä (silleenkin on hyvä).
Täytyy siis vaan uskaltaa kokeilla. Monesti olen mietinyt kaupassa että maistaako vai ei kun niitä näkyy olevan nyt paljon.On hyviä, suosittelen maistamaan!
Uskalla ihmeessä Vaikka yksi testiksi, (ja myöhemmin sitten lisää)Täytyy siis vaan uskaltaa kokeilla. Monesti olen mietinyt kaupassa että maistaako vai ei kun niitä näkyy olevan nyt paljon.
No silloinhan siitä ei ole hänelle mitään haittaakaanTyhmää lällätellä kun toinen ei sitä edes näe.
Senki tymhä!No silloinhan siitä ei ole hänelle mitään haittaakaan
Mää äääää olen tymhä!
TymhäSenki tymhä!
Kyllä
Huomenta!
Olipa viikonloppu.
Mä olen tehnyt niin että laitan viivan tai hymiön viestiin. Sitten muokkaan sitä ja laitan tekstin mikä ei tullut läpi.jaahans, sensuuri iski viestiini jossa arvuuttelin viikonlopun tapahtumia
meni kyllä läpi mutta poistettiin kohtaMä olen tehnyt niin että laitan viivan tai hymiön viestiin. Sitten muokkaan sitä ja laitan tekstin mikä ei tullut läpi.
Vanha ystävä, uusia ystäviä, olutta ja punkkua perjantaina ja lauantai vietettiin sohvalla Twilight-saagaa tuijotellen sipsien, limun ja namujen kera.jaahans, sensuuri iski viestiini jossa arvuuttelin viikonlopun tapahtumia