Sekin on totta..hitsi, kirjotas nyssääkin jotain sellasta mistä sulle vois antaa alapeukunKyllä kiusaajaa saa kiusata. Se vaikutus kumoutuu tällöin.
Sekin on totta..hitsi, kirjotas nyssääkin jotain sellasta mistä sulle vois antaa alapeukunKyllä kiusaajaa saa kiusata. Se vaikutus kumoutuu tällöin.
Mä voin ottaa sen alapeukun vastaan Kalamiehen puolesta:Sekin on totta..hitsi, kirjotas nyssääkin jotain sellasta mistä sulle vois antaa alapeukun
No nii, mokoma leipuri..nyt alkoi tekee mieli tuoretta torttuaSe tunne kun herkulliset joulutortut on just otettu uunista ja haluis haukata palasen, mut luumusose on vielä varmaan 100-150 -asteista hampaille...
No niin kyllä oletMä voin ottaa sen alapeukun vastaan Kalamiehen puolesta:
Mä olen ihana.
Höh, oisit nyt vähän antanu mun kärvistellä alapeukun kurimuksessa. Mä haluuuun sanktion!No niin kyllä olet
Ehkä palstalaisten pikkujoulujen tapahtumat antavat siihen aihettaSekin on totta..hitsi, kirjotas nyssääkin jotain sellasta mistä sulle vois antaa alapeukun
Ja huomenna sun tekee mieli pullaa.No nii, mokoma leipuri..nyt alkoi tekee mieli tuoretta torttua
Hmm, Echo haluaa tukevaa peukkua alaviistosta. Etu- vai takapuolelle?Mä voin ottaa sen alapeukun vastaan Kalamiehen puolesta:
Glögi on ihanaa.
Minä? Humanisti??Höh, oisit nyt vähän antanu mun kärvistellä alapeukun kurimuksessa. Mä haluuuun sanktion!
Tylsää tuo nykyhumanismi.
Mä tiedän miltä vatsahappo maistuu. Ei ole glögi.Liennytykseksi todettakoon, että Elena on kuitenkin osittain oikeilla jäljillä, mutta se vatsahappo maistuu vasta glögin nauttimisen jälkeen. Kuuma+alkoholi+hapan aiheuttaa välillä jäätävän närästyksen
Mä tiedän miltä vatsahappo maistuu. Ei ole glögi.
Just hommasin liput Karjalaturnaukseen!
Tyhmää lällätellä kun toinen ei sitä edes näe.Hmm, Echo haluaa tukevaa peukkua alaviistosta. Etu- vai takapuolelle?
Jos olet parikkalassa niin et ole pohjois-karjalassa
Einä Simpele ole myöskään pohjois-karjalaaJos olet parikkalassa niin et ole pohjois-karjalassa
Älä viitsi nimillä pelleillä ja esittää jotain , se tarkoittaa hehkuviiniä.Lasissa kuumaa glűhweinia, testissä back in town organic glűhwein
Ja on hyvää, jatkoon menee!
Tekis mieli naatiskella koko pullo
Ihan sillä rajalla onko liian makea mut ei ainakaan tämän hetken makuun ole
Juu! On ihania!Oletteko syöneet persimoneja? (kaki, sharon) onko ne hyviä?
Niilon avut ovat muualla!Kattelin Niilon pelistriimiä ja totesin, että jopa minä osaisin pelata paremmin