Aqela
JooMä istun hänen päälle ja sä tunget sankollisen lunta housuihin...siis hänen ei minun!
JooMä istun hänen päälle ja sä tunget sankollisen lunta housuihin...siis hänen ei minun!
Mä istun hänen päälle ja sä tunget kädet housuihin ja kosketat...siis hänen ei minun!
Ei saa housuihin lunta tunkea. Se saa paleltumia ja kutistuu. Lisäksi kuulostaa siltä, että olette kaikki liittoutunut minua vastaan...Mä istun hänen päälle ja sä tunget sankollisen lunta housuihin...siis hänen ei minun!
Mä laitan vain käden.Ei saa housuihin lunta tunkea. Se saa paleltumia ja kutistuu. Lisäksi kuulostaa siltä, että olette kaikki liittoutunut minua vastaan...
Toivottavasti on lämmin käsiMä laitan vain käden.
OnToivottavasti on lämmin käsi
Mä laitan vain käden sinne ja vatkaan
Kalamies ottaa senkin työnä. Työnarkkis kun on. Se kaivaa jostain fläppitaulunmiten muuten sen voi ottaa ku tosissaan?
No en tietenkään. Väännän korkeintaan lumisotastrategian ja annan työohjeet sekä tavoitetyöajat lumipallon pyörittämiselleKalamies ottaa senkin työnä. Työnarkkis kun on. Se kaivaa jostain fläppitaulun
ja alkaa vääntää kaikille lumisotailijoille markkinointikaaviota.
Joulutorttu ei muhun uppoa. Mielummin pullaa, kiitos.Tämän syksyn toka joulutorttusatsi tekeillään.
Kiitos muistutuksesta. Mun viikkopulla-ajastus pitää säätää huomiseen.Joulutorttu ei muhun uppoa. Mielummin pullaa, kiitos.
Ja pastejoita! Ne on herkkuaKiitos muistutuksesta. Mun viikkopulla-ajastus pitää säätää huomiseen.
Älä unohda laatustandardia lumipallon pyöreyden mukaan. Sit jos sun joukkue ei saa kilpailijafirmaa kumoon palloilla, niin yt:t tai vähintään lomautukset kaikille.No en tietenkään. Väännän korkeintaan lumisotastrategian ja annan työohjeet sekä tavoitetyöajat lumipallon pyörittämiselle
Säästämme myös materiaalikustannuksissa ja työajassa, kun teemme pienemmät lumipallot. Saamme niille kuitenkin enemmän massaa käyttämällä keltaista lunta.Älä unohda laatustandardia lumipallon pyöreyden mukaan. Sit jos sun joukkue ei saa kilpailijafirmaa kumoon palloilla, niin yt:t tai vähintään lomautukset kaikille.
Ei lämmintä ruokaa syödä enää tähän aikaan. Jestas. Nyt ryhdistäydySanokaa että perunoiden kuoriminen ei ole tarpeellista, vaan niistä kuorista saa ravintoaineita.
Syötiin jauhelihakastiketta ja perunoita, enkä jaksanut vaatia itseltäni tai muilta kuorimista. Väsy.
Ei vielä joulutorttuja. Hyihyi mattiaikaisetTämän syksyn toka joulutorttusatsi tekeillään.
Nam!Säästämme myös materiaalikustannuksissa ja työajassa, kun teemme pienemmät lumipallot. Saamme niille kuitenkin enemmän massaa käyttämällä keltaista lunta.
Vai mikä anttiaikainen oletkin.Ei vielä joulutorttuja. Hyihyi mattiaikaiset