Ai, mikäs niitä vaivaa? Liikaa hankausta?Housuissa parikymmentä senttiä mutta pähkinät huonossa kunnossa
Ai, mikäs niitä vaivaa? Liikaa hankausta?Housuissa parikymmentä senttiä mutta pähkinät huonossa kunnossa
Niin siis tarkoitit tänne, ei sinne?Älkää kaikkea omiko. Täällä on niin pimeetä. Antakaa tännekin vähän.
Noh, jos olet täällä niin sitten joo, mutta ellet ole niin sitten ei.Niin siis tarkoitit tänne, ei sinne?
Noh, jos olet täällä niin sitten joo, mutta ellet ole niin sitten ei.
Auton istuinlämmitys ei tee hyvää miehille...Ai, mikäs niitä vaivaa? Liikaa hankausta?
ei ole liiasta käytöstä pilassa, pikemminki päinvastoinAi, mikäs niitä vaivaa? Liikaa hankausta?
mulla on se ikä jo ohiAuton istuinlämmitys ei tee hyvää miehille...
Oletko vanhempi kuin tasavallan presidenttimme?mulla on se ikä jo ohi
ja reilustiOletko vanhempi kuin tasavallan presidenttimme?
Eiköhän sinnekkin vielä riitä luntaÄlkää kaikkea omiko. Täällä on niin pimeetä. Antakaa tännekin vähän.
Syytä olisi. En pysty muuten heittämään teitä lumipalloilla. Siis mikäli olette täällä ja täällä on luntaEiköhän sinnekkin vielä riitä lunta
Lumisota on kivaa, etenki jos joku muukin ottaa sen sit ihan tosissaan!Syytä olisi. En pysty muuten heittämään teitä lumipalloilla. Siis mikäli olette täällä ja täällä on lunta
Sulle annetaan lumipesutSyytä olisi. En pysty muuten heittämään teitä lumipalloilla. Siis mikäli olette täällä ja täällä on lunta
Sä voit mennä alapääpesulleSulle annetaan lumipesut
miten muuten sen voi ottaa ku tosissaan?Lumisota on kivaa, etenki jos joku muukin ottaa sen sit ihan tosissaan!
On hyvää.Näyttää hyvältä
Joo. Mä kaadan kalamiehen maahan ja sä peset.Sulle annetaan lumipesut
Voit hakea hakusanalla silliOn hyvää.
Kyllä niin on.Paskasalaatti
Mä istun hänen päälle ja sä tunget sankollisen lunta housuihin...siis hänen ei minun!Joo. Mä kaadan kalamiehen maahan ja sä peset.