vierailija
sehän on vale, selvis ainakin kerran.kyllähän sää Paula muistat että en klikkaa sun linkkejä
oon tietenkin sen verran klikannut että olen päässyt tietämään että niiden takana on aina jotai hölynpölyä ja siksi en enään klikkaasehän on vale, selvis ainakin kerran.
todellakinoon tietenkin sen verran klikannut että olen päässyt tietämään että niiden takana on aina jotai hölynpölyä ja siksi en enään klikkaa
joskus voin tietenkin erehtyä ja en tunnista sua kun olet vierailija
Luulen, että vain nainen voi pitää tuosta esityksestä
uskon että olet oikeassaLuulen, että vain nainen voi pitää tuosta esityksestä
Mulla voi olla kiukkunen vastaanotto aamulla jos mä auton talliin ajaisin yöksi, meillä kun ei omaa sellaista ole Turvallisempi siis laittaa ihan vaan piuhan päähän tolppaan ja pistää tarvittaessa harja heilumaanmää ajan talliin jos säätiedote lupaa yöksi lumisadetta
ja taas selviää harjaamatta
En oo kuullu mitään huhuja siitäuskon että olet oikeassa
onko kannaataan kulkeunu huhu että Jartsa on ruskea reiän ritareita?
kieltämättä saattaa tulla sanomista jos ajaa autonsa toisen talliinMulla voi olla kiukkunen vastaanotto aamulla jos mä auton talliin ajaisin yöksi, meillä kun ei omaa sellaista ole Turvallisempi siis laittaa ihan vaan piuhan päähän tolppaan ja pistää tarvittaessa harja heilumaan
nytpäs kuulitEn oo kuullu mitään huhuja siitä
Eikös sekin selvinny jo melkein 20 vuotta sitten Luulis että informaatio kulkee siinä ajassa canadaankin asti, ainakin henkilöstä kiinnostuneilleuskon että olet oikeassa
onko kannaataan kulkeunu huhu että Jartsa on ruskea reiän ritareita?
Entä peitto päälle? Ei tarvi harjata autoa.Mulla voi olla kiukkunen vastaanotto aamulla jos mä auton talliin ajaisin yöksi, meillä kun ei omaa sellaista ole Turvallisempi siis laittaa ihan vaan piuhan päähän tolppaan ja pistää tarvittaessa harja heilumaan
Tuskimpa tuosta julkisuudesta on kukaan kovin kiinostunut täälläEikös sekin selvinny jo melkein 20 vuotta sitten Luulis että informaatio kulkee siinä ajassa canadaankin asti, ainakin henkilöstä kiinnostuneille
Mut sit sen peiton päällä on hirvee määrä lunta ja se sulaa autoon ja on siellä märkänä tai tarttee erikseen viritellä sisälle kuivuunEntä peitto päälle? Ei tarvi harjata autoa.
Tämä ja ei tarvi kuin ravistella lumet pois.Mut sit sen peiton päällä on hirvee määrä lunta ja se sulaa autoon ja on siellä märkänä tai tarttee erikseen viritellä sisälle kuivuun
Lämppäri ja harjaus kuulostaa helpommalta
Mikä?Kyllä se on ainakin pallomahaiselle ihan liian hankala
Miten sen saa auton katolle, jos on kengurupallo edessä?Mikä?
tuon levittäminen auton päälle ja taas pois on isompi homma mitä harjaaminenTämä ja ei tarvi kuin ravistella lumet pois.
Laittaa toiselta puolelta paikalleen, kiinnittää jättämällä oven väliin ja sit vaan reunasta kii nipitäen kierretään takakautta toiselle puolelle.Miten sen saa auton katolle, jos on kengurupallo edessä?
Mikä kengurupallo ja missä edessä?Miten sen saa auton katolle, jos on kengurupallo edessä?
No ei ole, mutta kun on lämmin autotalli, ei opi koskaan pieniäkään asioita. On nähty kuule niin läheltä. Semmonen ihminen ei opeta edes lapsiaan kulkemaan linja-autolla - eikä osaa varmasti itsekääntuon levittäminen auton päälle ja taas pois on isompi homma mitä harjaaminen