Siinä tuli kieltämättä paniikkiHui kamala!!!!
Onneks isi osas!!!
Siinä tuli kieltämättä paniikkiHui kamala!!!!
Onneks isi osas!!!
No niimpä!sen siitä saa kun syö ulkomaalaista ruokaa
me Mikko Kärnän kanssa ollaan sitä mieltä että on sitä ennenkin pärjätty ihan kotomaisilla eväillä
Me olemme suomessa. Ei muslimimaassa.Äläpäs käy haukkumaan järjen ääntä. Teille naisille on välillä hyvä näyttää kaapin paikka.
No kohta sekin muuttuu.Me olemme suomessa. Ei muslimimaassa.
Ellun rytmi on aivan sekaisin. Pitäisi antaa vitsaaEllu voisi jo herätä.
Joskus ihan natiaisena näin kai telkussa. Onks toi transsu?Kuka muistaa Dame Ednan?
Ei ole transu. Sillä oli tuollainen tv show.Joskus ihan natiaisena näin kai telkussa. Onks toi transsu?
Vaikutti ihan naiseksi pukeutuneelta mieheltä. Sori D. Edna!Ei ole transu. Sillä oli tuollainen tv show.
On mies. KoomikkoVaikutti ihan naiseksi pukeutuneelta mieheltä. Sori D. Edna!
No ei ole mies.On mies. Koomikko
HypnoottistaPuhuiko joku piiskavehkeestä!
Se on toi kalsarien kuosi!Hypnoottista
Älä tee valelinkkejä, kiitos.
Ai. Mä näin vaan kiinteät pakaratSe on toi kalsarien kuosi!
Twerkkaamalla pakarat pysyy hyvässä kunnossa!Ai. Mä näin vaan kiinteät pakarat
John Barry Humphries, AO, CBE (born 17 February 1934) is an Australian comedian, actor, satirist, artist, and author. He is best known for writing and playing his on-stage and television alter egos Dame Edna Everage and Sir Les Patterson.Älä tee valelinkkejä, kiitos.
Tuonkin olet voinut tehdä, keksiä itse.John Barry Humphries, AO, CBE (born 17 February 1934) is an Australian comedian, actor, satirist, artist, and author. He is best known for writing and playing his on-stage and television alter egos Dame Edna Everage and Sir Les Patterson.
[ATATTACH]