vierailija
Niinkuin ylipäätään. Ei sinullaHarmaantuuko alapää? Entä kainalot?
Niinkuin ylipäätään. Ei sinullaHarmaantuuko alapää? Entä kainalot?
En tiedä. Varmaan nekin harmaantuu joskus.Niinkuin ylipäätään. Ei sinulla
Mä en oo huomannu karvoja mun alapäässä.En ole huomannut harmaita karvoja alapäässä.
Pitäis antaa kasvaa jotta vois tehdä analyysin.Harmaantuuko alapää? Entä kainalot?
https://kahviaddikti.vuodatus.net/lue/2016/12/hunajaiset-mantelipiparkakutAiheuttaa miehelle vatsavaivoja.
Mitään valmiskeksejä tai leivoksia ei voi syödä.
Ei varsinaisesti laiskottanut mut aika usein on "tärkeämpää" tekemistä ja sit saakin juosta jalat ristissä vessaanOnks teitä joskus laiskottanu siihen malliin, että ette viitsi mennä veskiin vaikka on hätä?
En siis laske alleni, mutta oon valmis pidättämään siihen asti että on niinku ihan pakko mennä.
no sinähän ne ilmoitukset joten ketjun poistamisen syyn löydät kun katsot peiliinMulla ei ollut mitään syytä ilmoittaa rättiksen ketjusta. Rättiksen viesti ei ollut asiaton. Ketjussa oli monta asiallista viestiä. Mutta hyvä se on syyttää mua kun kehtasin laittaa mustana ketjuun viestin toimitukselle.
no sinähän ne ilmoitukset joten ketjun poistamisen syyn löydät kun katsot peiliin
Mikäs ärrimörri sieltä tupsahtino sinähän ne ilmoitukset joten ketjun poistamisen syyn löydät kun katsot peiliin
Ok, asia selvä.no sinähän ne ilmoitukset joten ketjun poistamisen syyn löydät kun katsot peiliin
No eipä ole muita ketjuja poisteltu muutaman viestin takia joten Aqelaa on turha syytellä. Mä veikkaan että ne lukuisat (vaikkakin siistityt) "rumat" sanat oli moden psyykkeelle liikaa.no sinähän ne ilmoitukset joten ketjun poistamisen syyn löydät kun katsot peiliin
Juu, ja nainen päättää jääkö kaappi siihen vai ettiikö ukko uuden paikanÄläpäs käy haukkumaan järjen ääntä. Teille naisille on välillä hyvä näyttää kaapin paikka.
Jeppis
Älä aloita. On ketjujakin poistettu. Eikä siistityt sanat mödea haittaa ellei niistä ilmoita.No eipä ole muita ketjuja poisteltu muutaman viestin takia joten Aqelaa on turha syytellä. Mä veikkaan että ne lukuisat (vaikkakin siistityt) "rumat" sanat oli moden psyykkeelle liikaa.
Sä kyllä kiukuttelet ku joku 5 vuotias, ihan tyhjänpäiväisistä asioista.mää oon muuten selkeesti alle 40 ja esim. ak on muistaakseni 10
sanoinko että kuinka paljon alle 40?Sä kyllä kiukuttelet ku joku 5 vuotias, ihan tyhjänpäiväisistä asioista.
Meinas mennä leikkele väärään kurkkuun, koska siinä oli sitkeät reunat. Eli osa oli nielaistu ja osa vielä suussa. Siinä sitten mietit, että saatko loputkin nielettyä vai saatko kurkussa olevat ulos.Onnää hapankorput petollisia! Kuinkakihan moni näihin on tukehtunu!?
Älä tuskaannu, odota muutama vuosiMä en oo huomannu karvoja mun alapäässä.
Mä nielaisin kerran vahingossa liian ison appelsiinin palan! Kun huomasin ettei mee kurkusta alas ni kakasin ja siinä se oli sitten lukossa! Ei liikahtanu kakimalla yhtään! Otin luurin ja juoksin hädissäni, että soittakaa zirra - henki ei kulje!!! Katsoivat hitaasti, luulivat ilmeisesti että pelleilen! Aloin olla jo epätoivoinen ja yhtäkkiä nielaisin sen palan! Voi mikä onni ja autuus, en kuollut sinä päivänä appeltsiiniin!Meinas mennä leikkele väärään kurkkuun, koska siinä oli sitkeät reunat. Eli osa oli nielaistu ja osa vielä suussa. Siinä sitten mietit, että saatko loputkin nielettyä vai saatko kurkussa olevat ulos.
Ainakin tyttären suusta olen kaivanut appelsiinin. Joutui löymään oikein kunnolla lapaluiden väliin ja sormilla sain sen sitten kaivettua ulos...Mä nielaisin kerran vahingossa liian ison appelsiinin palan! Kun huomasin ettei mee kurkusta alas ni kakasin ja siinä se oli sitten lukossa! Ei liikahtanu kakimalla yhtään! Otin luurin ja juoksin hädissäni, että soittakaa zirra - henki ei kulje!!! Katsoivat hitaasti, luulivat ilmeisesti että pelleilen! Aloin olla jo epätoivoinen ja yhtäkkiä nielaisin sen palan! Voi mikä onni ja autuus, en kuollut sinä päivänä appeltsiiniin!
Hui kamala!!!!Ainakin tyttären suusta olen kaivanut appelsiinin. Joutui löymään oikein kunnolla lapaluiden väliin ja sormilla sain sen sitten kaivettua ulos...