Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Subilta tulee first date Finland! Voi että sitä katsoessa saa välillä olla niin myötähäpeissään ku olla voi!:ROFLMAO:

Kattokaapa joskus!:giggle:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Onks teitä joskus laiskottanu siihen malliin, että ette viitsi mennä veskiin vaikka on hätä?:oops:

En siis laske alleni, mutta oon valmis pidättämään siihen asti että on niinku ihan pakko mennä.:barefoot::D
Ei varsinaisesti laiskottanut mut aika usein on "tärkeämpää" tekemistä ja sit saakin juosta jalat ristissä vessaan:D

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Aqela
Viime kerralla tossa first datessa oli super vihreitä ihmisiä jotka tyyliin kehui itseään siitä ettei hävikkiä tullut, kaikki ruoka syötiin ja ympäristöteoilla keulittiin rankasti. Heidän viimeinen ehdoitus oli sitten lähteä laivalla Tallinnaan, ehkä menivätkin!:DMun mielestä olis vaan ollu ekologisempaa uida!:coffee:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Meinas mennä leikkele väärään kurkkuun, koska siinä oli sitkeät reunat. Eli osa oli nielaistu ja osa vielä suussa. Siinä sitten mietit, että saatko loputkin nielettyä vai saatko kurkussa olevat ulos.
Mä nielaisin kerran vahingossa liian ison appelsiinin palan! Kun huomasin ettei mee kurkusta alas ni kakasin ja siinä se oli sitten lukossa! Ei liikahtanu kakimalla yhtään! Otin luurin ja juoksin hädissäni, että soittakaa zirra - henki ei kulje!!! Katsoivat hitaasti, luulivat ilmeisesti että pelleilen!:confused: Aloin olla jo epätoivoinen ja yhtäkkiä nielaisin sen palan! Voi mikä onni ja autuus, en kuollut sinä päivänä appeltsiiniin!:coffee:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä nielaisin kerran vahingossa liian ison appelsiinin palan! Kun huomasin ettei mee kurkusta alas ni kakasin ja siinä se oli sitten lukossa! Ei liikahtanu kakimalla yhtään! Otin luurin ja juoksin hädissäni, että soittakaa zirra - henki ei kulje!!! Katsoivat hitaasti, luulivat ilmeisesti että pelleilen!:confused: Aloin olla jo epätoivoinen ja yhtäkkiä nielaisin sen palan! Voi mikä onni ja autuus, en kuollut sinä päivänä appeltsiiniin!:coffee:
Ainakin tyttären suusta olen kaivanut appelsiinin. Joutui löymään oikein kunnolla lapaluiden väliin ja sormilla sain sen sitten kaivettua ulos...

Yhteistyössä