Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onks teitä joskus laiskottanu siihen malliin, että ette viitsi mennä veskiin vaikka on hätä?:oops:

En siis laske alleni, mutta oon valmis pidättämään siihen asti että on niinku ihan pakko mennä.:barefoot::D

Ai kamala kun mulla on harmaita hiuksia! Ei haittais yhtään jos ois vaalee mutku on tumman ruskea ni kontrasti on näkyvä! Pitäis värjätä taas! Mitä ne sprayt tai jotkut...ootteko kokeilleet tyvivärjäykseen?

En raaski leikata näitä vaikka nää on aina tiellä, millon on pyllyvaossa suihkussa (tiiättekö kun huuhtoo hoitoainetta pois niin irtotukka löytyy pyllystä! että ärsyttää) tai munan ympäriltä seksiä harrastaessa!!!!

Taidan alkaa pitää päivittäin ponnarilla, vaikka se kuulema ei tee hyvää hiuksille!

• Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Ai kamala kun mulla on harmaita hiuksia! Ei haittais yhtään jos ois vaalee mutku on tumman ruskea ni kontrasti on näkyvä! Pitäis värjätä taas! Mitä ne sprayt tai jotkut...ootteko kokeilleet tyvivärjäykseen?

En raaski leikata näitä vaikka nää on aina tiellä, millon on pyllyvaossa suihkussa (tiiättekö kun huuhtoo hoitoainetta pois niin irtotukka löytyy pyllystä! että ärsyttää) tai munan ympäriltä seksiä harrastaessa!!!!

Taidan alkaa pitää päivittäin ponnarilla, vaikka se kuulema ei tee hyvää hiuksille!
Mulla on tumman ruskea tukka. En välitä enää harmaista hiuksista. :D
Hiusväri haalistuu mulla. Ei tule tyvikasvua.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä