Mutta ei kestä eikä hyväksy muiden tuhmaa huumoria.
Mutta ei kestä eikä hyväksy muiden tuhmaa huumoria.
Kuinka houkuttelevaa!
Näin on. Pilasin ketjun koska muutamasta viestistä tein ilmon.Tästä asiasta jankutan varmasti kun tuo tollo pilasi hyvän ketjun. Ymmärrä se itsekin äläkä aina puolustele kun ei ole syytä.
Ehkä olen, ehkä en
Tunnustan olevani aina sillon tällön...
Mie en ole ikinä koska olen aina oikeassa.Tunnustan olevani aina sillon tällön...
Joskus en ole malttanut kun olen tehnyt jotakin.Onks teitä joskus laiskottanu siihen malliin, että ette viitsi mennä veskiin vaikka on hätä?
En siis laske alleni, mutta oon valmis pidättämään siihen asti että on niinku ihan pakko mennä.
Sithän se kyllä saattaa kostautua...viime tippaan kun jättää ja sit veskit onkin varattuna!Joskus en ole malttanut kun olen tehnyt jotakin.
Meitä on vain kaksi täällä. Ei ole ruuhkaa.Sithän se kyllä saattaa kostautua...viime tippaan kun jättää ja sit veskit onkin varattuna!
Pakarat tiukasti yhdessä mutta silti väkisin punkee murot uikkareihin!
Ai säkö se olet se hullu joka tekee arvaa mitä, nyt on murot alkkareissa aloituksia..Sithän se kyllä saattaa kostautua...viime tippaan kun jättää ja sit veskit onkin varattuna!
Pakarat tiukasti yhdessä mutta silti väkisin punkee murot uikkareihin!
Eikä ole. Ei poikaystävätyyny tarvitse vessaaMeitä on vain kaksi täällä. Ei ole ruuhkaa.
On inhottavaa jos juuri silloin vessa on varattu.
Nyt oot kässänny jotaki väärin.Ai säkö se olet se hullu joka tekee arvaa mitä, nyt on murot alkkareissa aloituksia..
Mulla on tumman ruskea tukka. En välitä enää harmaista hiuksista.Ai kamala kun mulla on harmaita hiuksia! Ei haittais yhtään jos ois vaalee mutku on tumman ruskea ni kontrasti on näkyvä! Pitäis värjätä taas! Mitä ne sprayt tai jotkut...ootteko kokeilleet tyvivärjäykseen?
En raaski leikata näitä vaikka nää on aina tiellä, millon on pyllyvaossa suihkussa (tiiättekö kun huuhtoo hoitoainetta pois niin irtotukka löytyy pyllystä! että ärsyttää) tai munan ympäriltä seksiä harrastaessa!!!!
Taidan alkaa pitää päivittäin ponnarilla, vaikka se kuulema ei tee hyvää hiuksille!
Onko pilu myös harmaa. Eli minäMulla on tumman ruskea tukka. En välitä enää harmaista hiuksista.
Hiusväri haalistuu mulla. Ei tule tyvikasvua.
En ole huomannut harmaita karvoja alapäässä.Onko pilu myös harmaa. Eli minä
Harmaantuuko alapää? Entä kainalot?En ole huomannut harmaita karvoja alapäässä.