Aqela
Haluutko piparia?
Haluutko piparia?
Ei se itkun asia ole
Mä oon elänyt vuoden ajan silleen, että jokaikinen keskiviikko, perjantai ja lauantai olin baarissa. Ja viitisen vuotta niin että ainakin yhden päivän viikosta olin baarissa. Joko kaupungissa, toisessa kaupungissa tai paikallisessa.Mä en käy ikinä baareissa, en paikallisissa enkä muualla
Ei se halua. Minä voin ottaaHaluutko piparia?
En muuten ees muista koska viimeks oisin syönyt piparia, mutta kyllä siitä vuosia jo onHaluutko piparia?
Miksi olit selvinpäin baarissa? Miehiä iskemässä?Mä oon elänyt vuoden ajan silleen, että jokaikinen keskiviikko, perjantai ja lauantai olin baarissa. Ja viitisen vuotta niin että ainakin yhden päivän viikosta olin baarissa. Joko kaupungissa, toisessa kaupungissa tai paikallisessa.
Avartavaa sekin elämä. Etenkin kun on itse selvinpäin.
SpermaaEn muuten ees muista koska viimeks oisin syönyt piparia, mutta kyllä siitä vuosia jo on
Sellaset piparit on parhaita mitkä on todella ohuita ja niiden päällä on sitä valkosta sokerijuttua
Olit vissiin töissä siellä?Mä oon elänyt vuoden ajan silleen, että jokaikinen keskiviikko, perjantai ja lauantai olin baarissa. Ja viitisen vuotta niin että ainakin yhden päivän viikosta olin baarissa. Joko kaupungissa, toisessa kaupungissa tai paikallisessa.
Jotenkin arvasin, että joku laittaa tämän arvauksen...mutta ei, ei kyllä spermasta nyt ole kyse. soriiiiiSpermaa
Aakela lupasi pipariaan AlgomalleEi se halua. Minä voin ottaa
Sitäkin! Ja moikkaamassa kavereita.Miksi olit selvinpäin baarissa? Miehiä iskemässä?
Mä avarruin nuorempana siitä elämästä sen verran että vähäks aikaa on riittänyt Nykyään ahdistun siellä todella helposti ja kun on liikaa hälinää tulee olo että pakko päästä pois Yökerhossa voin tanssimassa käydä kun tanssiminen vie ajatukset pois ihmisistäMä oon elänyt vuoden ajan silleen, että jokaikinen keskiviikko, perjantai ja lauantai olin baarissa. Ja viitisen vuotta niin että ainakin yhden päivän viikosta olin baarissa. Joko kaupungissa, toisessa kaupungissa tai paikallisessa.
Olit vissiin töissä siellä?
Mä kävin joskus kauan sitte Helsingissä jossain baarissa ja sillon jo päätin ettei ollut mun juttu...oli liikaa ihmisiä ympärillä ja alkoi ahistamaan
Sitäkin! Ja moikkaamassa kavereita.
Mä viihdyn ihmisten kanssa jos niitä on vähän ja ne on tuttujaEn ollut töissä.
Noi kaudet ovat olleet niitä kun olen ollut sinkku. Mä viihdyn ihmisten keskellä kunhan välillä pääsee omaan trauhaan umpikorpeen.
Mä avarruin nuorempana siitä elämästä sen verran että vähäks aikaa on riittänyt Nykyään ahdistun siellä todella helposti ja kun on liikaa hälinää tulee olo että pakko päästä pois Yökerhossa voin tanssimassa käydä kun tanssiminen vie ajatukset pois ihmisistä
Mä viihdyn ihmisten kanssa jos niitä on vähän ja ne on tuttuja
Sä saat tuonkin kuulostamaan ihanaltaTanssiminen on kai parasta yhä. Ja se, että voi jäädä juttelemaan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ja oppia taas jotain uutta. Sinkkuaikojen parhaimmistoa olivat toki myös jatkot. Se, miten heräät jostain saaristosta missä voi valua nakuna rantaan ja havahtua haikaroiden katselusta siihen että joku tuo sulle pekoni-aamiaista laiturille. <3
Mä viihdyn ihmisten kanssa jos niitä on vähän ja ne on tuttuja
Saat sinäkin.Ei se halua. Minä voin ottaa
Se on keksiä. Piparissa ei ole mitään hilloa tms.Paras pipari on se jossa on niinku kaksi puolta ja punaista keskell
Onko se hilloa
Se oli ihanaa!Sä saat tuonkin kuulostamaan ihanalta