Aqela
En ole sanonut.Aakela joko sanoit miehellesi ett lähdet toisen kanssa ulkomaille
En ole sanonut.Aakela joko sanoit miehellesi ett lähdet toisen kanssa ulkomaille
Hyvää yötä.Hyvät yöt kaikille.
No niinpäNo mä en ole ihan baaripukeutumisen asiantuntija, mutta colleget on kotihousut, niissä saa korkeintaan käydä nopeasti R-kioskilla jos on ihan pakko.
Heippa kulti vaimo
Kyllä kalamiehen pitää useampi solmu osata. Esim. monofiili ja kuitu käyttäytyvät solmuissa aika lailla eri tavoin. Eikä sekään ole pahitteeksi, jos vene pysyy kiinnityksissään...No ehkä. Ja sen solmun mikä on uistinpaketin takapuolella
kato pervoilija saapui. hyihyihyi. oletkos tiiraillut paljon paljaita perseitä?Kyllä kalamiehen pitää useampi solmu osata. Esim. monofiili ja kuitu käyttäytyvät solmuissa aika lailla eri tavoin. Eikä sekään ole pahitteeksi, jos vene pysyy kiinnityksissään...
Mulla ei näy.Mikä hemmetin panokavereita mainos tuohon sivulle ylälaitaaan välillä tulee?
Mutta lähdet itenkinEn ole sanonut.
En tiiä.Mutta lähdet itenkin
Lähtisit vainEn tiiä.
välillä vilahtaa,ihanko siinä olisi lukenut jotain panokavereita.... ihme sivusto.. ja vielä vauvalehden sivusto... ensin on mainokset että laita tavarasi vuokralle ja nyt tarjoillaan jo panokavereita....Mulla ei näy.
Ei ole paljoa ehtinyt, ja täälläkin on olevinaan syksy vaikka kovin lauhaa onkin (tuommoinen noin 20 astetta päivisin). Mutta kyllä jonkinlainen huoleton tyylikkyys näkyy useimmissa täällä tapaamissani naisissa.kato pervoilija saapui. hyihyihyi. oletkos tiiraillut paljon paljaita perseitä?
äläpäs...se on mun vaimo ja lähtee vain mun kanssaLähtisit vain
Mää mietin.Lähtisit vain