No ei! Vaan kiiltävä, piukka, kuminen sukelluspuku.Eikö se olekaan moottoripyöräkypärä?
No ei! Vaan kiiltävä, piukka, kuminen sukelluspuku.Eikö se olekaan moottoripyöräkypärä?
Onneks ruutis on sidottuna sänkyynsäKrut ei ikänä hyväksyisi tämmöistä jos hän olisi paikalla.
Nyt se elämä vasta alkaa!!*pussaa poskelle ihanaa*Vain elämää loppu. Mitä me nyt tehdään?
Vai niin...Onneks ruutis on sidottuna sänkyyni Nyt se elämä vasta alkaa!!*pussaa poskelle ihanaa*
Voidaan me sutkin sitoa.Vai niin...
Vain elämää loppu. Mitä me nyt tehdään?
En mä ainakaan oksulle mene! Vessa on vapaa siis, ole hyvä vain.
Kyllähän se vaan passaa. (kuuluisat viimeiset sanat)Voidaan me sutkin sitoa.
Mä oon tossa hyvä. Et saisi nahkaasi hampunsäikeitä etkä kuolioita. Mulla on ollut hyvä opettaja.Kyllähän se vaan passaa. (kuuluisat viimeiset sanat)
Mä osaan vaan paalusolmun...Mä oon tossa hyvä. Et saisi nahkaasi hampunsäikeitä etkä kuolioita. Mulla on ollut hyvä opettaja.
Kyl ny edes siansorkan.Mä osaan vaan paalusolmun...
järkevillä ihmisillä jo minuuttti vain elämää ohjelmaa saa aikaan oksu reaktion.En mä ainakaan oksulle mene! Vessa on vapaa siis, ole hyvä vain.
Heippa kulti vaimoPuspus muru.
No ehkä. Ja sen solmun mikä on uistinpaketin takapuolellaKyl ny edes siansorkan.
Mä olen aika hyvä tossa. Viisi alkuraskautta takana eikä yhtäainutta aamupahoinvintioksennusta. Myös syöpähoidot selvitin yrjöämättä.järkevillä ihmisillä jo minuuttti vain elämää ohjelmaa saa aikaan oksu reaktion.
Jaa..Onneks ruutis on sidottuna sänkyynsä
Nyt se elämä vasta alkaa!!*pussaa poskelle ihanaa*
Hei kultiHeippa kulti vaimo
sä olet poikkeusMä olen aika hyvä tossa. Viisi alkuraskautta takana eikä yhtäainutta aamupahoinvintioksennusta. Myös syöpähoidot selvitin yrjöämättä.
puspusHei kulti
Olisi kiva nukkua yksi yö sinun vieressäpuspus
jätät sakset aukiUnikin yrittää.
*jättää sakset näkyville varmuuden vuoksi jos joku unohtui köysiin*
No mä en ole ihan baaripukeutumisen asiantuntija, mutta colleget on kotihousut, niissä saa korkeintaan käydä nopeasti R-kioskilla jos on ihan pakko.Ekko minä näin tänään hirveyksiä. nuoret miehet menivät alkuillasta baariin collegehousuissa.... mikä nykynuorisoa vaivaa?? ei niin lähdetä paariin,pieruverkkareissa