Taas salakuvaajat iskeneet, kun kävin kalalla
Taas salakuvaajat iskeneet, kun kävin kalalla
Bon apetitMun ekaa kuvaa ei hyväksytty, mutta varmaan ihan hyvä niin.
Nyt syömään!
Tuosta sais jo kyllä aika kaksmielisen ajatuksen aikaan...siis noille muille vaan ei mulle kun olen tällanen viaton nunna!!Jep, syytä varoa ku alan vavalla sohimaan
Mää meinasin sanoa nuin kans mut mää myöhästyin*melkein alahuuli väpättää*...Bon apetit
taisi olla pari vuotta sitten jo. jaks tulee vasta nytNo hei vaan
Toi tanskalainen maajussi on muuten niin symppuslutusen olonen tyyppi että vois olla ihan kiva höpistäkin sen kans...tosin tanskaa en osaa eikä sitä voi ymmärtää ollenkaan kuin tuhannenpäissään vissiinkait
Ja eikös toi miekkonen oo just Suomessa hämmästelemässä katiskoita ja tekemässä puutervaa
Mie en sanonut mitään. Sä sanoit ekana.Tuosta sais jo kyllä aika kaksmielisen ajatuksen aikaan...siis noille muille vaan ei mulle kun olen tällanen viaton nunna!!
Missä sellanen paikkakunta muka on?Mä olen ajatellut muuttaa täältä huitsin nevadaan kun poika on vähän vanhempi.
Tämähän ei nyt mikään salaisuus ole ollut...Tuosta sais jo kyllä aika kaksmielisen ajatuksen aikaan...siis noille muille vaan ei mulle kun olen tällanen viaton nunna!!
EiiiiiiiiNo hei vaan
Toi tanskalainen maajussi on muuten niin symppuslutusen olonen tyyppi että vois olla ihan kiva höpistäkin sen kans...tosin tanskaa en osaa eikä sitä voi ymmärtää ollenkaan kuin tuhannenpäissään vissiinkait
Ja eikös toi miekkonen oo just Suomessa hämmästelemässä katiskoita ja tekemässä puutervaa
Mutkumutku...mää olin lukevinani siitä ihan äskettäin..että on niinku parhaillaan maisemissa...taisi olla pari vuotta sitten jo. jaks tulee vasta nyt
Vain nopeat elävät.Mää meinasin sanoa nuin kans mut mää myöhästyin*melkein alahuuli väpättää*...
Sanonki smaklig måltid
Pois etelästä. Tuo on hyvä idea.Missä sellanen paikkakunta muka on?
Muutetaan toistemme naapureiks
Pierry nyt kanveesiin kaikessa rauhassa vaan nytsitteEiiiiiiii
Älä vaan sano että sää kattelet tota sarjaaaaaa
*jörkyttyy niin ettei saa suutaan kiinni varmaan enää ikinä*
Mistä sää löysit Aqelan kuvat?Jooh,tommonen viaton nunna oot katso liitettä 8346 katso liitettä 8348
Mistä sää löysit Aqelan kuvat?
Googlella, kuvahaku mutta mä etin sun nunnakuviaMistä sää löysit Aqelan kuvat?
Luin monta kertaa että kakalla....Taas salakuvaajat iskeneet, kun kävin kalalla
Oon keskimmäisen kans viimeaikoina jutellu, kuinka kivaa oiskaan jos vois olla oskari olemattomana tai olis oikeesti käytössä semmonen maahannielaisevanappula tai vois vaan yhdessä kadota huishaispuis jonnekin...kummallakin on haasteita irl:ssä, onneksi tuon yhden asiat ovat kuitenkin järjestymään päinMä olen ajatellut muuttaa täältä huitsin nevadaan kun poika on vähän vanhempi.
no jonkun jutun luin minäkin ja siinä luki että oli täällä kuvaamassa 2017....Mutkumutku...mää olin lukevinani siitä ihan äskettäin..että on niinku parhaillaan maisemissa...
Haiskahtaa mediapeliltä