Ettei se mantsa sittenki ollu vaan seiska.Missä sellanen paikkakunta muka on?
Muutetaan toistemme naapureiks
Ettei se mantsa sittenki ollu vaan seiska.Missä sellanen paikkakunta muka on?
Muutetaan toistemme naapureiks
*huokaisee syvään*Ookoo, mutta entä joskatso liitettä 8347
No Ei!Ettei se mantsa sittenki ollu vaan seiska.
tässäMutkumutku...mää olin lukevinani siitä ihan äskettäin..että on niinku parhaillaan maisemissa...
Haiskahtaa mediapeliltä
Sää kirjotit väärin...aaahhhaahhhaaaa*huokaisee syvään*
P y ö r r y piti kirjoittamani kyllä...mutta jos sä pyörtyessäs samalla myös ..ööh..hengität ulospäin tai jotain niin..
Aha
Eikötäällävoietesnettiuutisiinkaantukeutua???!!!no jonkun jutun luin minäkin ja siinä luki että oli täällä kuvaamassa 2017....
Hyssssh!tässä
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006275521.html
"jos sarjaa ei olisi näytetty Suomessa, en varmastikaan seisoisi tässä nyt, Erichsen sanoi Ylelle Suomi-jakson kuvausten yhteydessä kaksi vuotta sitten."
Niin minäkin luin!Mutkumutku...mää olin lukevinani siitä ihan äskettäin..että on niinku parhaillaan maisemissa...
Haiskahtaa mediapeliltä
Jeee!*taputtaa kätösiään*Niin minäkin luin!
Ei myönnetä mittää!Jeee!*taputtaa kätösiään*
Säkin luit sitten mun kanssa oikein hjuvin väärin
No tuokin män sujuvasti skutsiin kun mä taisin jo höpistä ohi suuniEi myönnetä mittää!
Millä te oikein matkustatte sinne??Matka jatkuu.
Kahvikuppi oli kolme euroa. Kahvi oli ihan jees ja tää kuppikin on ihan kiva.
*avaa sateenvarjon*
No ois varmaan syytä ainakin.....Iltaa tänne. Kuivurin luukusta hajos lukitus sillain et luulee olevansa kiinni. Oksensi sit kuormansa avoimeen vessanpyttyyn ja jatkoi töitänsä.
Huomenna sit pomolta pummaan uutta mut eiköhän ne tarjoa kuormaliinaa ratkaisuksi.
Miksi yrität kun ei hän sinua tahdo tai hyväksy ikinä?No ois varmaan syytä ainakin.....
miksi niin? Monta vuotta jo mennyt. Harvinaisen hyvä sarja onkinEiiiiiiii
Älä vaan sano että sää kattelet tota sarjaaaaaa
*jörkyttyy niin ettei saa suutaan kiinni varmaan enää ikinä*
Eipä se huolinu tekstiä. Miksi?Hei stop tykkänään. Tuolla oli erikseen ihan oma jouluketju joulujutuille
No me mennään poikkeuksetta aina maisemareittiä ja meillä menee koko päivä!Millä te oikein matkustatte sinne??
Mulla menee Savon reissuun n. 4-6 h riippuen tauoista, teillä tyyliin viikko
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymparisto/artikkeli-1.530362Siellä on niin ihanaa käydä...mutta....aion asua täällä niin kauan kun poikaset asuu täälläpäin Suomea
Täälläpä tulloo räntää/lunta! Maa on valkee!