Aqela
Teillä molemmilla.Sulla tais koulussa mantsa olla melko hyvä!
Teillä molemmilla.Sulla tais koulussa mantsa olla melko hyvä!
Kattelin tänään Hulkia ja aloin siinä sitten miettimään, että kumpi olis voimakkaampi...Hulk vai Teräsmies...ja mun mielestä Hulk..koska...*rykii*...hänen voimat vahvistuu sen mukaa kun hänet suututetaan.
MUTTA toisaalta taas Teräsmies pystyy kääntämään aikaa taaksepäin...eli mitäs mieltä te muut ootte ja perustelut?
8 - 9Sulla tais koulussa mantsa olla melko hyvä!
Tässä nyssiitä ole kyse vaan siis siitä kumpi noista kahdesta olis vahvempi!Kyllä oon sitä mieltä että rinsessa, sen ei tartte ku kertoo mitä sillä on piilossa hameen alla ni kaikemmaan supermiehet on het kontillaan!
TeräsmiesTässä nyssiitä ole kyse vaan siis siitä kumpi noista kahdesta olis vahvempi!
Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin sanoisi, että minäTässä nyssiitä ole kyse vaan siis siitä kumpi noista kahdesta olis vahvempi!
Teräsmies on aika sliipattu, mutta Hulk on vähän astetta karskimpi korstoTeräsmies
Pystyy lentämään ja on komea.
Herttinen sentään, Hulk kaks plussallaJos noista kahdesta pitäisi valita, niin sanoisi, että minä
Sää lisäsit ton Esmen jälkeenpäin tohonkatso liitettä 8342
Kyllä oon sitä mieltä että rinsessa, sen ei tartte ku kertoo mitä sillä on piilossa hameen alla ni kaikemmaan supermiehet on het kontillaan!
Mä en tykkää karskeista korstoista. Mieluimmin vaikka "kukkakeppi".Teräsmies on aika sliipattu, mutta Hulk on vähän astetta karskimpi korsto
No hei vaanhttps://areena.yle.fi/1-4672738
Hei sulle, mut just, nyt ei ehdi muuta
Ai mä luin hullu...Herttinen sentään, Hulk kaks plussalla
Hittoon jotku teräs ja supermiehet, täältä tulee KALAMIES!!!!Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin sanoisi, että minä
Entä jos on Batman? Kurnau...Herttinen sentään, Hulk kaks plussalla
Oo hilijaa ja tukehu kalakukkoonHittoon jotku teräs ja supermiehet, täältä tulee KALAMIES!!!!
Se on hjuva että on olemassa paikka minne kaipaa ja missä voi nauttia olosta koko sielusta ja sydämestäSe oli niin ihana reissu, apua...haluaisin hävitä sinne pysyvästi!
Kotopuoleen...himatölliin
Batmanin ääniEntä jos on Batman? Kurnau...
Jep, syytä varoa ku alan vavalla sohimaanHittoon jotku teräs ja supermiehet, täältä tulee KALAMIES!!!!
Siellä on niin ihanaa käydä...mutta....aion asua täällä niin kauan kun poikaset asuu täälläpäin SuomeaSe on hjuva että on olemassa paikka minne kaipaa ja missä voi nauttia olosta koko sielusta ja sydämestä
Olet onnekas kyllä
Puolikas Lidliä hyllyineen kaikkineen..kaikki anelemassa lihapalleroitakatso liitettä 8342
Kyllä oon sitä mieltä että rinsessa, sen ei tartte ku kertoo mitä sillä on piilossa hameen alla ni kaikemmaan supermiehet on het kontillaan!
Jep, syytä varoa ku alan vavalla sohimaan
Mä olen ajatellut muuttaa täältä huitsin nevadaan kun poika on vähän vanhempi.Siellä on niin ihanaa käydä...mutta....aion asua täällä niin kauan kun poikaset asuu täälläpäin Suomea
Mun ekaa kuvaa ei hyväksytty, mutta varmaan ihan hyvä niin.Puolikas Lidliä hyllyineen kaikkineen..kaikki anelemassa lihapalleroita
Käynti specsaversillakin vois kuulua lomasuunnitelmiin
Jasminella ei oo hametta vaan sillä on böksyt