sanos muuta! Mulle ei ole tarttunut vieläkään miehen keuhkotauti. Paranemaan päin on, mut on tuossa ajankuluksi kerännyt kaikki syksyn aikana kaatamansa puut, Se kuulemma ei oo mitenkään raskasta, kun traktorilla ajelee eikä siinä tuu kulmä, kun siinä on hytti
Hillaai Banaania
pääsee ja tulee suoraan sun luoToivottavasti tää ei pääse vapaaks, on todella vaarallinen
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006275975.html
banaani ja sitruunaHilla
Voi suaPäivä pilalla unien takia.
Jospa nousis ylös ja keittää kahvia.
Toivottavasti tää ei pääse vapaaks, on todella vaarallinen
"Kodeiini metaboloituu CYP2D6-maksaentsyymin välityksellä aktiiviseksi metaboliitikseen morfiiniksi. Jos potilaalla on tämän entsyymin vajaus tai häneltä puuttuu tämä entsyymi kokonaan, ei riittävää terapeuttista vaikutusta saavuteta. Arviot viittaavat siihen, että enintään 7 %:lla valkoihoisista voi olla tämä vajaus. Jos potilas on nopea tai ultranopea metaboloija, opioidimyrkytykseen liittyvien haittavaikutusten kehittymisen riski on suurentunut jopa yleisesti käytettävillä annoksilla. Näiden potilaiden elimistö muuntaa kodeiinia morfiiniksi nopeasti, jolloin morfiinin pitoisuus seerumissa on odotettua suurempi. Opioidimyrkytyksen tavallisia oireita ovat mm. sekavuus, uneliaisuus, pinnallinen hengitys, pienet pupillit, pahoinvointi, oksentelu, ummetus ja ruokahaluttomuus. Vakavissa tapauksissa potilaalla voi olla mahdollisesti henkeä uhkaavaan ja erittäin harvoin kuolemaan johtavaan verenkierron tai hengityksen lamaantumiseen liittyviä oireita. Eri populaatiossa arvioidut ultranopeiden metaboloijien osuudet on kuvattu alla:" ja ne lukemat todella poikkeaa paljon toisistaan. Pitipä tuokin vielä nähdäVoih, paranemisia! Jos yöyskä jatkuu niin hae Codesania apteekista talven varalle.
(Jokaisella oravalla on talvivarastoissa pullo Codesania )
laita kasvamaan se kaupan paakku. turhaan sitä rosiin heität.Mut ens keväänä mä kasvatan pers...iljaa. Persilja on yks parhaista yrteistä ruuassa ku ruuassa. Mut on niin pänniny raahata yksittäistä ja kallistakin persiljaruukkua kaupasta, siinä ruukussa kun on ensin se kirkas suojamuovi, sit se musta muovinen ruukku.
Kutsun sit kaikki palstalaiset kahville mun persiljaplantaasille. Silmänkantamattomiin persiljaa. Tilliäki muutama rivi.
fisteli?Voi sua
Mulla taitaa olla joku lihastulehtunut flunssan jälkitautina....sattuu ihan tosi paljon tonne vas. alaselän ja pakaran väliselle alueelle.
Niinpä, sen oma äitikin oli sitä mieltä jossain youtubessa esitetyssä dokkarissa ettei halua poikaansa koskaan vapaaksi.
Henki pois tuolta.
Voih, oletko laittanut kipugeeliä?Voi sua
Mulla taitaa olla joku lihastulehtunut flunssan jälkitautina....sattuu ihan tosi paljon tonne vas. alaselän ja pakaran väliselle alueelle.
Ei mulla ole sitä, burana 600kaan ei vie kuin pahimman kivun pois...pitäs taas vissiin lääkäriin raahata ittensäVoih, oletko laittanut kipugeeliä?
Toivottavasti ei todellakaan pääse ! Hulluja jos pääsee vapaaksi.Toivottavasti tää ei pääse vapaaks, on todella vaarallinen
Biojätteessä meni jo.laita kasvamaan se kaupan paakku. turhaan sitä rosiin heität.
ei tyttö hyvä Suomessa pääse lääkäriinEi mulla ole sitä, burana 600kaan ei vie kuin pahimman kivun pois...pitäs taas vissiin lääkäriin raahata ittensä
Iskias? Oot huljuttanu pyllyäs pohjatuulessa?Ei mulla ole sitä, burana 600kaan ei vie kuin pahimman kivun pois...pitäs taas vissiin lääkäriin raahata ittensä
Halaus,ota keksi " Ojentaa ihanan appelsiisi-piparkakkukaurakeksin "Päivä pilalla unien takia.
Jospa nousis ylös ja keittää kahvia.
Ei mulla ole sitä, burana 600kaan ei vie kuin pahimman kivun pois...pitäs taas vissiin lääkäriin raahata ittensä