Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.:coffee::D

Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!:sick:

Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!:love:

[]
:eek: Et voi vihjailla ja sitten olla kertomatta


ilkimys :cautious::unsure:
 
Mun puolesta jokaiiikka, joka pääsee täältä kylmästä ja pimeästä hurtanperseestä ihan hetkeksikin veks, saa hehkuttaa.
Eenhän mä ny hiivatti mihkään paahteeseen lähde.:coffee: Vastahan myö lopetettiin valittaminen siitä kuin lämmin on!:LOL: Pohjoseen mä lähden!:coffee:
Ainoa paahde on siis saunassa ja kun kieriskelee ”munasillaan” karvataljan päällä takan eessä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
r0s
Eenhän mä ny hiivatti mihkään paahteeseen lähde.:coffee: Vastahan myö lopetettiin valittaminen siitä kuin lämmin on!:LOL: Pohjoseen mä lähden!:coffee:
Ainoa paahde on siis saunassa ja kun kieriskelee ”munasillaan” karvataljan päällä takan eessä.:D

No sekin kyllä kelpaisi tän pimeyden sijaan!

Ja jos vielä pääsisi kieriskelemään saunan välissä hankeen niin... :p
 
Ai että mä rrrakastam pitkiä automatkoja!:love:
Usein ajellaan maisemareittejä ja poiketaan pikkuteille katselemaan mitä sieltä löytyy! Nytkin kesällä löytyi hurjasti uusia hyviä tauko/uima/koiran juoksutus paikkoja!:love: Kaupunkien läpi voi ajella ja löytää jokin hyvä ravinteli!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
Eiii mitääänn
:whistle:

Mä olen piilossa sun laukussa :sneaky:
No miltä näyttää? Joko kaikki on pakattu?

Hitto, mulla on yleensä lista mistä ruksin yli sitä mukaan kun on pakattu. Nyt ei lapset pääse mukaan koska tärkeitä pelejä joihin haluavat, niin en tehnyt listaakaan, vähemmän kamaa niin pääsee kerranki lähtee ilman peräkärryä!!!!:LOL:
 
vierailija
ei voi mennä vikaan jos suuntaa auton keulan kohti pohjosta
Just kävin istuttamassa narsisseja, joita ostin 50% alesta. Ja siellä mun Malvapellossa oli kukkia, vihreät lehdet ja muutama nuppu, 1 auki jo. Piti otslampun kans puuhastella, säkkipimeää, vaikka kuukin pitäisi olla tuolla yllä. Järkyttävän paksu kerros jotakin, kun ei mistään kuulla läpi. Viikko sitten aamulla oli ihan toista, kuin joulukortissa olisi herännyt, valtava loiste ja kaikki ne kristallinkirkkaat pisarat puissa päivällä - ja luet sulivat iltaan mennessä pois. Mut tuo Malva - käykäähän katsomassa, kukkiiko teilläkin joku:alien::geek:
 
vierailija
Pikkareita en oo koskaan käyttäny.
Rintaliivit oon vaihtanut arkena sporttiliiveihin. Joku palstalla, tuolla isolla puolen vihjas että tulee riipparit jos niitä ei käytä!:eek:
Eli ihan normaalia, ettei maalle lähde mukaan hepenet.:coffee:
Entä mitä muuta vois puuttua?
Sulla on sitten kaikki päällyshousut farkut ja muut aina ihan visvassa ja töhnässä .hyi mikä akka.
 
ainaski minun synnyinseudulle tuli maanantain vastaisena yönä reilusti lunta ja se on vielä maassa
Ihanaa!:love:

Kyllä kylmä on ainoastaan luulotauti.:coffee: Ei oo yhtään kylmä kun pukeutuu asianmukaisesti.

Se savusauna on joen rannassa, pitäisköhän se lyyä palamaan. Ei ois pitkä matka kantaa vesiä.
Vai pidetäänkö se sytkäkurssi ennen kesää?
 

Yhteistyössä