vierailija
Ja saat rahaa sitä espanjan asuntoa vartenNo ei sekään tietty paska juttu ole, jos onkin talvi duunia ku sit voi pitää keväällä lomaa.
Ja saat rahaa sitä espanjan asuntoa vartenNo ei sekään tietty paska juttu ole, jos onkin talvi duunia ku sit voi pitää keväällä lomaa.
Miten arvasit että mä kouluan läpi espanjan matkakohteita?Ja saat rahaa sitä espanjan asuntoa varten
Kerroit siitä täällä haaveilit talvesta jossain lämpimässä.. espanjassa tai portugalissa..Miten arvasit että mä kouluan läpi espanjan matkakohteita?
Ruokakooma,väsymys iski Iso lautallinen lohikeittoa + pari suolakeksiä vuohenjuustolla
https://www.ecowatch.com/emergency-trump-epa-pesticides-2638979880.htmlRuokakooma,väsymys iski Iso lautallinen lohikeittoa + pari suolakeksiä vuohenjuustolla
No ei oo normisyksy kun ei vaan oo!ihan normisyksy tää on, hirvenpyyntiki kohta jo ohi ja saa alkaa odotella talvea
Mun mielestä tää syksy on ollut raskaampi kuin yleensä...kaikinpuolin mieli alavireinen ja olen sairastellut enemmän kuin monena muuna syksynä.ihan normisyksy tää on, hirvenpyyntiki kohta jo ohi ja saa alkaa odotella talvea
Tämä syksy on persiistä.No ei oo normisyksy kun ei vaan oo!
Perseestä koko syksy. Nih! Ku ei ole edes hirvenlihaa.
Niin onTämä syksy on persiistä.
Ketään ei kiinnosta sun syksysi,ei ketään.Mun mielestä tää syksy on ollut raskaampi kuin yleensä...kaikinpuolin mieli alavireinen ja olen sairastellut enemmän kuin monena muuna syksynä.
no johan onHöh, jouduin sensuuriin ku kehuin kolmea aiemmin kirjoittanutta mustaa palstalaista.
Laitan sulle kiitos-suukon sit tälleen "privana" . Kiva, kun teet mun syksystä paremman!no johan on
Kiitos muru Kiva jos piristän siun tai muiden syksyä / päiviäLaitan sulle kiitos-suukon sit tälleen "privana" . Kiva, kun teet mun syksystä paremman!
Täällä saa haukkua mutta ei puhua hyvää muista.Höh, jouduin sensuuriin ku kehuin kolmea aiemmin kirjoittanutta mustaa palstalaista.
Ketään ei kiinnosta sun syksysi,ei ketään.
T: Muut The Ketjulaiset
Mun puolesta jokaiiikka, joka pääsee täältä kylmästä ja pimeästä hurtanperseestä ihan hetkeksikin veks, saa hehkuttaa.Mä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.
Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!
Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!
katso liitettä 8322
höh. Pidä sä jo se lätty kiinniMä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.
Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!
Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!
[ATH]